HelloKjersti Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 I hvert fall hvis vi skal tro ryktebørsen. Les hele saken Lenke til kommentar
Yay meee Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 JAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!11111 Faen i helvette; jeg har hatt lyst på et nytt bra 2D castlevania helt siden Symphony of the night, ett av favorittspillene mine noensinne!! Jeg har mast og mast og sendt mailer til Konami, og de har bare gitt oss bullshit i 3D!! :DDDDD Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) JAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!11111 Faen i helvette; jeg har hatt lyst på et nytt bra 2D castlevania helt siden Symphony of the night, ett av favorittspillene mine noensinne!! Jeg har mast og mast og sendt mailer til Konami, og de har bare gitt oss bullshit i 3D!! :DDDDD Det har da vært plenty av 2D-Castlevania-er av typen SotN de siste årene? Flere enn det har vært 3D-spill også. Riktignok til Gameboy og DS, men likevel meget gode spill. Order of Ecclesia, Portrait of Ruin, Aria of Sorrow, Harmony of Dissonance er noen eksempler. Endret 22. mai 2012 av Buddy Dacote 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Ser vi på logisk på det hadde vi Circle of the Moon (også kjent som kun Castlevania), Harmony of Dissonance og Aria of Sorrow på GBA, og Dawn of Sorrow, Portrait of Ruin og Order of Ecclesia på DS. Da er det ikke så utenkelig at det blir minst tre på 3DS også. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Yesss! Disse spillene er fantastiske. Bare ikke det er en oppfølger til Order of Ecclesia, det spillet likte jeg ikke. 1 Lenke til kommentar
StigtriX Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Yesss! ... Jeg er veldig enig med deg der! Det hadde en forferdelig dårlig layout og hovedpersonen var dørgende kjedelig. Castlevania UTEN pisk og våpen?!?! Nei takk! Circle of the Moon of Portrait of Ruin er mine portable favoritter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå