HelloKjersti Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Tenårings-Dante kommer også til PC. Les hele saken Lenke til kommentar
RoyalGard Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Spillet er ødelagt, føler de knekte serien etter DMC3.. Et spill jeg gledet meg til, men nå vurderes det ikke som et kjøp lengre... Lenke til kommentar
BionicPanda Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 RoyalGard skrev (På 22.5.2012 den 7.20): Spillet er ødelagt, føler de knekte serien etter DMC3..Et spill jeg gledet meg til, men nå vurderes det ikke som et kjøp lengre... Er det ikke best å vente til du faktisk har prøvd spillet før du dømmer det? Selv om enkelte ting virker ganske rart er jeg villig til å gi det en sjanse før jeg dømmer det. Tror det kan bli kult selv om Ninja Theory har gjort store forandringer 1 Lenke til kommentar
RoyalGard Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) BionicPanda skrev (På 22.5.2012 den 7.54): RoyalGard skrev (På 22.5.2012 den 7.20): Spillet er ødelagt, føler de knekte serien etter DMC3..Et spill jeg gledet meg til, men nå vurderes det ikke som et kjøp lengre... Er det ikke best å vente til du faktisk har prøvd spillet før du dømmer det? Selv om enkelte ting virker ganske rart er jeg villig til å gi det en sjanse før jeg dømmer det. Tror det kan bli kult selv om Ninja Theory har gjort store forandringer Sett nok via trailere og lest nok om det til at jeg kan gjøre meg opp en mening. Det er ikke bare jeg som raser av hardcore DMC fansen ... Endret 22. mai 2012 av RoyalGard Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Gleder meg, ser gøy ut. Lenke til kommentar
Anon23 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) . Endret 11. oktober 2015 av Anon23 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå