es-pen Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Notatene mine! Håper det kanskje kan være til hjelp Taaakk skal du ha Ida Lenke til kommentar
donkeyface Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Her er til punkt 2: Information • Newspapers (paper+Internett) • Manuals • Road signs • Articles • Recipes • Reports • Advertisements • Facebook • Email Enjoyment • Novels • Short stories • Magazines • Comic strips • Lyrics • Blogs • Facebook • Twitter • Online games • Web sites Learning/Education • Factual books • Articles • Text books • Web sites Hadde vært supert om du kunne ha nevnt English texts we read for work. sliter litt med å finne noe der. Det eneste jeg kommer på er søknad :s Det kan jo vere masse, f.ek. bruksanvisning, raporter, søknader, CV, rekneskap, bestilling av diverse ting, Tuuuuuusen takk 1 Lenke til kommentar
IIVO Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Notatene mine! Håper det kanskje kan være til hjelp Taaakk skal du ha Ida versegood duu 1 Lenke til kommentar
FacoMelios Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Hei folkens eg kom også oppp i skriftlig examen og de infoer som dokker har delt her har vært veldig nyttige for meg setter stor pris på det Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Bruk av kilder: Kildekritikk.doc Enjoy 1 Lenke til kommentar
Helene:) Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Notatene mine! Håper det kanskje kan være til hjelp Utrolig gode notater! TUSEN TAKK!! og lykke til i måren Lenke til kommentar
Mysan Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Forresten, husk at det står skrevet at vi kan ha med/ha i hodet gamle tekster som vi har kunne gledet oss over å lese i år. Regner med det kommer en kortsvarsoppgave om det. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) "You should also revise texts you have enjoyed reading this year." *Host host, kremt* Endret 22. mai 2012 av Bjarnemann 2 Lenke til kommentar
olavbbb Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Notatene mine! Håper det kanskje kan være til hjelp Så snill du er Tusen så mye takk Lenke til kommentar
ornakola Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Har satt opp en heftig spilleliste med inspirerendes Ringenes Herre musikk for å kjempe meg gjennom eksamen.. Håper jeg får lov til å høre på musikk Uansett, takker alle for tipsene Lenke til kommentar
JesperB Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 "You should also revise texts you have enjoyed reading this year." *Host host, kremt* Enig, hva tror folk om dette? Jeg kommer ikke på noen spesielle tekster jeg har satt pris på dette året, men får vell ta en tekst i engelskboka. Lenke til kommentar
annka Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Takk Ida! Det ser ut som du er godt forberedt. Nyttig å lese gjennom notatene dine, fikk noen gode tips. Lykke til i morgen, tipper du gjør det veldig bra Lenke til kommentar
thiho Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Noen som vet hvor jeg kan finne de tekstene som man har fått i 1? Lenke til kommentar
oxabil Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Får ikke åpna linkene på framsida;( De ...... midt i blir en del av linken. Lenke til kommentar
julieflatmo Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Notatene mine! Håper det kanskje kan være til hjelp Hvilke kilder har du? greit å ha med det også , bra notater forresten, takk! Lenke til kommentar
Exlix Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Har satt opp en heftig spilleliste med inspirerendes Ringenes Herre musikk for å kjempe meg gjennom eksamen.. Håper jeg får lov til å høre på musikk Uansett, takker alle for tipsene Kan nesten garantere at du ikke får høre på musikk. De mener det kan være juks og hele den greia der. Lenke til kommentar
robolai Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Har satt opp en heftig spilleliste med inspirerendes Ringenes Herre musikk for å kjempe meg gjennom eksamen.. Håper jeg får lov til å høre på musikk Uansett, takker alle for tipsene Kan nesten garantere at du ikke får høre på musikk. De mener det kan være juks og hele den greia der. ALLE hjelpemidler er tillat, uten internett og kommunikasjon, så det skulle egentlig ikke være et problem. Men man vet jo aldri hvordan eksamensvaktene reagerer på det. Lenke til kommentar
IIVO Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Notatene mine! Håper det kanskje kan være til hjelp Så snill du er Tusen så mye takk verseegod, bra det var til hjelp Notatene mine! Håper det kanskje kan være til hjelp Hvilke kilder har du? greit å ha med det også , bra notater forresten, takk! la ved kildene ! ) verseegod Notatene mine! Håper det kanskje kan være til hjelp Utrolig gode notater! TUSEN TAKK!! og lykke til i måren versegood du! takk, lykke til du og ! Sources.docx Lenke til kommentar
torarv Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Har satt opp en heftig spilleliste med inspirerendes Ringenes Herre musikk for å kjempe meg gjennom eksamen.. Håper jeg får lov til å høre på musikk Uansett, takker alle for tipsene Kan nesten garantere at du ikke får høre på musikk. De mener det kan være juks og hele den greia der. ALLE hjelpemidler er tillat, uten internett og kommunikasjon, så det skulle egentlig ikke være et problem. Men man vet jo aldri hvordan eksamensvaktene reagerer på det. Vi får vertfall aldri høre på musikk.. De mener at vi kan ha spilt inn juks på tape og sitter og hører på det Lenke til kommentar
IIVO Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Takk Ida! Det ser ut som du er godt forberedt. Nyttig å lese gjennom notatene dine, fikk noen gode tips. Lykke til i morgen, tipper du gjør det veldig bra versegod! så braa takk, lykke til du og, gjør det sikkert kjempe bra begge too :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå