Gå til innhold

BK: Under Broen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:thumbup:

ER helt enig med Solheim. Har jo lyst til å si noe om bildene dine nesten hele tiden, men kan jo ikke det,,,, Så hver dag så skal jeg ikke si noe. Men så treffer det ene bildet etter det andre

Ser jo at flere mener det samme, og sier de følger med.

Håper jo at det for deg ikke bare er ord, men at du tar det til deg og finner glede i alle kommentarene fra alle sammen :)

Lenke til kommentar

Som jeg har sagt tidligere :) du fremhever Drammen på en NY måte, legger en annen standard , takk .

:thumbs:

ER helt enig med Solheim. Har jo lyst til å si noe om bildene dine nesten hele tiden, men kan jo ikke det,,,, Så hver dag så skal jeg ikke si noe. Men så treffer det ene bildet etter det andre

Håper jo at det for deg ikke bare er ord, men at du tar det til deg og finner glede i alle kommentarene fra alle sammen :)

Setter pris på hvert ett ord;)

Sprekere under enn over denne brua her. Arig vinkel J.E.

:)

Lenke til kommentar

Som jeg har sagt tidligere :) du fremhever Drammen på en NY måte, legger en annen standard , takk .

:thumbs:

Setter pris på hvert ett ord;)

:)Beklager, ikke mitt bord hvordan folk tar imot. Bare en måte å gi ett nytt kompliment på, jeg har brukt opp så mange ord tidligere, så hvordan si noe da så det gir mening :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...