Jan Erik Engan Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Under Broen Bildet er fjernet. Beskrivelse: Også ett bilde fra den nasjonale fotovandring i Drammen. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Mektig byggverk - iallefall med denne vinklingen - flott ble det!! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2012 Mektig byggverk - iallefall med denne vinklingen - flott ble det!! Tusen takk;) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Som jeg har sagt tidligere du fremhever Drammen på en NY måte, legger en annen standard , takk . Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 ER helt enig med Solheim. Har jo lyst til å si noe om bildene dine nesten hele tiden, men kan jo ikke det,,,, Så hver dag så skal jeg ikke si noe. Men så treffer det ene bildet etter det andre Ser jo at flere mener det samme, og sier de følger med. Håper jo at det for deg ikke bare er ord, men at du tar det til deg og finner glede i alle kommentarene fra alle sammen Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Sprekere under enn over denne brua her. Arig vinkel J.E. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2012 Som jeg har sagt tidligere du fremhever Drammen på en NY måte, legger en annen standard , takk . ER helt enig med Solheim. Har jo lyst til å si noe om bildene dine nesten hele tiden, men kan jo ikke det,,,, Så hver dag så skal jeg ikke si noe. Men så treffer det ene bildet etter det andre Ser jo at flere mener det samme, og sier de følger med. Håper jo at det for deg ikke bare er ord, men at du tar det til deg og finner glede i alle kommentarene fra alle sammen Setter pris på hvert ett ord;) Sprekere under enn over denne brua her. Arig vinkel J.E. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Som jeg har sagt tidligere du fremhever Drammen på en NY måte, legger en annen standard , takk . ER helt enig med Solheim. Har jo lyst til å si noe om bildene dine nesten hele tiden, men kan jo ikke det,,,, Så hver dag så skal jeg ikke si noe. Men så treffer det ene bildet etter det andre Ser jo at flere mener det samme, og sier de følger med. Håper jo at det for deg ikke bare er ord, men at du tar det til deg og finner glede i alle kommentarene fra alle sammen Setter pris på hvert ett ord;) :)Beklager, ikke mitt bord hvordan folk tar imot. Bare en måte å gi ett nytt kompliment på, jeg har brukt opp så mange ord tidligere, så hvordan si noe da så det gir mening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg