SnowDOG_ Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Korfor i huleste må eg ha original cd'n og serie koden? Har en C3D R9500pro og ville installere ati DVD decoder for å se på dvd filmer og samtidig utnytte DVD decoderen i skjermkortet men har mistet cd'n og har heller ikke serie koden. Kan noen hjelpe meg her? Ka skal eg gjøre? Er det en annen install fil som ikke krever at eg har cd'n eller serie koden? Eller noen andre DVD codec som utnytter decoderen i skjermkortet? Takk Lenke til kommentar
Bach Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Du kan kjøpe en ny cd fra ATI. 10$ + omkostninger skal gribbene ha for den. Men det finnes flere programmer som utnytter decoderen. PowerDVD, WinDVD, TheaterTek, Sonic Cineplayer (Samme folka lagde codecen til tidligere versjoner av ATI DVD Player. Hvordan det er med senere versjoner er jeg ikke sikker på.) Litt utdatert side, men gjennomgang av ganske mange DVD-avspillere. http://www.digital-digest.com/dvd/download...s/playback.html Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Ok. Etter å ha snudd rommet opp ned her fant eg den forbanna cd men ikke noe serie kode. Noen som har serie kode til låns? Er jo ikke snakk om ulovlig serie kode. Hadde vært kult hvis noen gadd å gi meg en. :smile: Edit: Serial til ati sin cd er det eg trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå