Gå til innhold

Musa som holder hånda svettefri

Anbefalte innlegg

Synes jeg husker en mus med perforert overflate og integrerte vifter som blåste direkte på håndflaten..?

Husker noe sånt jeg også. Det er et mye bedre valg en dette også. Mye mere effektivt og ikke minst penere. :p

Jeg sliter med at jeg svetter mye på håndflaten og må allti tørke meg, for vist ikke glir arma bare av musa under spilling, så har kunnet tenkt meg noe sånt.

Denne musa ser og blir bare for dumt. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wow. Jeg fryser nok på fingrene fra før av, takk.

Jeg hadde en gampad med innebygd vifte en gang, og den var faktisk digg å bruke om sommeren da det var steikvarmt. Vifta blåste da luft ut av paden og mellom fingrene dine.

Men denne musa? Aldri om jeg kommer til å bruke noe sånt :p Fail.

Lenke til kommentar

På tide å legge bord spillingen om du har så store problemer at du ikke engang rekker/gidder å gnu hånden over låret en gang hver 15 minutt. Sykelig avhengighet, eller ekstrem fedme.

Og om du sitter inne på de varmeste dagene på sommeren, håper jeg virkelig hele huset ditt brenner ned, slik at du må komme deg ut. Eventuelt skaffe deg en jobb eller ett par venner.

Endret av Anderspr0
  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Viften skal være ganske fri for bråk, med et støynivå på 21.7 dB" Synest ikkje 22db er så forbanna stille.. man vil jo legge godt merke til den konstante susingen..Personlig så svetter eg såpass lite i handa forran en pc att det heller ikkje er myntet på meg :)

Vel, så lenge man spiller så har man jo gjerne headset på med mye lyd eller anlegg som bråker, og da hører du ikke noe viftesus.

Når det er sagt så har jeg ikke store troa på dette produktet.

Lenke til kommentar

Alle som har en hånd vet at svetter du på hånda foran PCen, ja så er det på håndflaten, altså den delen av hånda som ligger mot oversiden av musa !

Dette må vel bety at denne mysa er konstruert av en person som har amputert begge hendene ? Ikke at jeg ønsker et yrkesforbud for designere som har amputert hendene, men likevel ville jeg anbefale vedkommende å huske tilbake til da han/hun hadde hender :)

Endret av morten_b
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Viften skal være ganske fri for bråk, med et støynivå på 21.7 dB" Synest ikkje 22db er så forbanna stille.. man vil jo legge godt merke til den konstante susingen..

Personlig så svetter eg såpass lite i handa forran en pc att det heller ikkje er myntet på meg :)

22 dB er stille. Men det kommer helt ann på hvilke frekvens lyden ligger i. Enkelte frekvenser er mer irriterende enn andre. Har god erfaring med at vifter som har oppgitt lav dB faktisk bråker en del, dette pga lyden ligger i en frekvens man legger godt merke til. Men siden det ikke er store effekten i den frekvensen, så får man heller ikke målt den til store dB høydene.

Og av annen erfaring så er små vifter det samme som hissige veps, bare mas.

Lenke til kommentar

Hadde de puttet vifta der den cheezy løve/drage-logoen er så hadde det begynt å få noe praktisk betydning. Ellers er det bare en gimmick som bokstavelig talt er "bolted on" i siste liten. TTeSports var inne på noe med Level 10 M-konseptet sitt men det ser ut til at all snev av interessant og nytenkende design var skjøvet til side til fordel for billig plast og "siste liten"-lsøninger. Har fremdeles et stille håp om at det kommer til å eksistere noe skikkelig et par år i fremtiden, når mambaen omsider tar kvelden.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...