Niklasp Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Tt eSPORTS lanserer gamer-mus med avtagbar vifte. Musa som holder hånda svettefri Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Nå er det ikke på oversiden av fingrene en gjerne blir svett heller, så total gimmick, yup. 3 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Nei, det er det dummeste jeg har hørt (lest). 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Såg helt Nille ut etter min mening, men greit nok for kiddsa sikkert. Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Synes jeg husker en mus med perforert overflate og integrerte vifter som blåste direkte på håndflaten..? 1 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Mus med vifte er ett SVÆRT gammelt konsept, husker det var ett lignende produkt i Pentium 3 alderen, men det slo aldri helt an. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Lim + et stykke fra en gammel ullgenser = samme nytten. Men dette er nok uansett ikke ment for den lille minoriteten som bor så nært nordpolen som oss. Endret 22. mai 2012 av Simen1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Dummeste jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
dbass Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg har erfaring av at hånda blir iskald når jeg spiller med hånd som svetter, uavhengig om rommet er 15 grader eller 30. en vifte vil jo bare effektivisere nedkjølingen av hånda. Spiller jeg spill som får meg til å svette ekstra mye, blir man tilslutt alt for kald og må avbrye spillingen. Lenke til kommentar
MariusOX Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Lim + et stykke fra en gammel ullgenser = samme nytten. "GamerHasker"? Det vil si, jeg kjøpte noen tuppløse hansker på H&M i bomull da. Jeg blir fortsatt svett på hånda men hansken absorberer det slik at jeg holder like godt i musa selv etter mange timer. Endret 22. mai 2012 av MariusOX Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Limt på musa for å få god friksjon, luft og svetteavleding uten å bli kald. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg har erfaring av at hånda blir iskald når jeg spiller med hånd som svetter, uavhengig om rommet er 15 grader eller 30. en vifte vil jo bare effektivisere nedkjølingen av hånda. Spiller jeg spill som får meg til å svette ekstra mye, blir man tilslutt alt for kald og må avbrye spillingen. Då burde du vurdere ein annan sittestilling. Dette er tegn på dårlig blodtilførsel i handa. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Synes jeg husker en mus med perforert overflate og integrerte vifter som blåste direkte på håndflaten..? Helt klart veien å gå om man har klamme musehender. Men vil ikke en sånn fancy membranløsning ala GoreTex eller et system Geox har i skoa sine med porer og bortleding av fuktighet. Lenke til kommentar
JrXX Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Vil forsåvidt anbefale forløperen til denne, "Black element". Skal lete lenge for å finne en mus med slike specs til den prisen. Tilsvarende fra etablerte merker som razer og steelseries koster gjerne det dobbelte, om ikke mer. (slik var det hvertfall dengang jeg kjøpte) Lenke til kommentar
ThaBear Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 "Viften skal være ganske fri for bråk, med et støynivå på 21.7 dB" Synest ikkje 22db er så forbanna stille.. man vil jo legge godt merke til den konstante susingen.. Personlig så svetter eg såpass lite i handa forran en pc att det heller ikkje er myntet på meg Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Er det forstsatt 1. april? 2 Lenke til kommentar
Tommy1994 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Mus med vifte? jaja, sikkert noen som vil ha det og... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå