iv3rs Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Først lager en eller annen moderatornerd en skrytepost av et kontor som ser ut som min kamerats brors lekerom (han er 3 år gammel). Så blir den slettet ? Jeg må le. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 ja, stusset på dette jeg også? hvorfor ble tråden slettet? kontoret deres så ikke akkurat ut som nå CIA-Black Ops (m.a.o kan ikke ha vært så farlig at vi fikk se hvordan det så ut) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Uhm, hva er det det er snakk om her? Noe jeg har gått glipp av? Og jeg tviler på at moderatorene her liker å bli kalt "moderatornerder", men men Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Uhm, hva er det det er snakk om her? Noe jeg har gått glipp av? Og jeg tviler på at moderatorene her liker å bli kalt "moderatornerder", men men paragrafrytter ^^ Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Uhm, hva er det det er snakk om her? Noe jeg har gått glipp av? Neida, var ingen stor sak, bare at tidligere idag var det en tråd her, der en moderator hadde lagt ut noen bilder av kontoret til hw.no... Er usikker på hvorfor den ble slettet Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 de la ut en haug av bilder tidligere idag fra kontoret sitt, haug av gamle pcblader(?), vannflasker, ovnen demmes, pcene etc. Aner ikke hvorfor de fjerna det jeg Lenke til kommentar
Benders Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Noen som har bildene liggenes i cachen og gidder å legge dem ut? Lenke til kommentar
pskard Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Tråden ble dessverre slettet ved en feiltakelse. Vi skal legge ut bilder av de nye lokalene våre om ikke så lenge. Vi er midt oppe i en flytteprosess for tiden og det er litt kaos her nå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Tråden ble dessverre slettet ved en feiltakelse. Vi skal legge ut bilder av de nye lokalene våre om ikke så lenge. Vi er midt oppe i en flytteprosess for tiden og det er litt kaos her nå. Så dere er redd for at bildene skal være rotete? Tror dere skal tenke litt på hva som er gjennomsnittsalderen på forumet, ja, ergo...tror ikke så veldig mange her har så mye "orden" på sine rom/hybler at det gjør noe =) Lenke til kommentar
pskard Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Så dere er redd for at bildene skal være rotete? Tror dere skal tenke litt på hva som er gjennomsnittsalderen på forumet, ja, ergo...tror ikke så veldig mange her har så mye "orden" på sine rom/hybler at det gjør noe =) Vi er ikke "redde" for det, men dersom vi skal legge ut offisielle bilder fra kontoret skal det se noenlunde representativt ut. Hva snittalderen på forumet er vet jeg ikke, men det er heller ikke poenget. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Vi er ikke "redde" for det, men dersom vi skal legge ut offisielle bilder fra kontoret skal det se noenlunde representativt ut. Hva snittalderen på forumet er vet jeg ikke, men det er heller ikke poenget. Så da er det greit om noen andre legger ut bildet? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Vi er ikke "redde" for det, men dersom vi skal legge ut offisielle bilder fra kontoret skal det se noenlunde representativt ut. Hva snittalderen på forumet er vet jeg ikke, men det er heller ikke poenget. Så da er det greit om noen andre legger ut bildet? /\/\ 3 \/\/ 4 /\/ 7 2 |_00 k Har sett serverene til hw.no og det er vel det eneste jeg har sett fra hw.no! Jeg har vært på så og si hele dagen her på forumet og skjønner ikke hvordan jeg har kunnet gå glipp av noe slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå