Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Vurderer Audi A5.

Anbefalte innlegg

Matt svart er fett det, skulle jeg hatt denne bilen ville jeg nok valgt rød. Vanligvis ikke fan av den fargen, men har sett noen røde A5er på veien, og de skiller seg godt ut i mengden for å si det sånn! Men alt er vel smak og behag ;)

Red-ABT-Audi-A5-1.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, faren min hadde en rød Audi A5 Quattro, 2009 modell, inne på jobben. Den var utrolig god å kjøre og utrolig fet.

Men de slet med å selge den, og det kan vel tenke seg at det er fargen sin skyld?

Endret av JackyChan
Lenke til kommentar

Ja, faren min hadde en rød Audi A5 Quattro, 2009 modell, inne på jobben. Den var utrolig god å kjøre og utrolig fet.

Men de slet med å selge den, og det kan vel tenke seg at det er fargen sin skyld?

Jeg tviler på at det er fargen sin skyld, A5 er en bil som ser fantastisk ut i rød :p Kan nok være andre grunner, personlig tipper jeg at det er litt vanskelige å selge quatro-modeller pga prisøkningen og litt lavere etterspørsel etter det, men det kan være andre ting også;)

Lenke til kommentar

Svart krever sitt av vedlikehold av lakken, riper, møkk og defekter syns så godt :p Om man bryr seg om det estetiske da, noe man burde tenke og ta vare på om man kjøper en slik bil.

Vanskelig å få tak i til rett bil, men RS blå er vel noe av det fineste syns jeg da. Ikke vanlig blå med andre ord.

Endret av Hyd
Lenke til kommentar

Folk sliter med å slege slike biler ettersom det er et såkalt nisjemarked og for "spesielt interesserte". Samme gjelder de aller fleste coupeer til over 250-300k. Du får jo en kliss ny bil for samme pris, og da med flere dører og større bagasjerom som de aller fleste vil ha. To dører, lite bagasjeplass og litt sjeldent utseende hører ikke "mannen i gata til".

Et eksempel fra meg selv: Jeg har prøvd å selge min 07' BMW 320d coupe i over 2mnd nå, til lavere pris enn de aller fleste, men likevel med få henvendelser. Min neste bil blir helt garantert med flere dører og mer "vanlig".

Så forøvrig etter en A5 jeg også før jeg gikk for BMWen for noen år tilbake. Bakhjulstrekk (eller fire) er å anbefale! Mye morsommere, og ikke minst stødigere på veien.

Endret av Kongklykken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...