Hildegunn82 Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Hei! Hvordan er det å dra til Egypt nå? Har det roet seg ned? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Det har vel alltid vært en smule uro i Egypt, og mange av egypterne vil alltid være idioter uansett når man drar. Var det til Sharl El Sheikh du tenkte å dra? Lenke til kommentar
Hildegunn82 Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2012 Jeg hadde egentlig ikke tenkt et spesielt sted.. Men er jo det jeg har hørt mest om Kunne tenke meg å oppleve litt.. Pyramidene blant annet.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Da tror jeg du burde søke opp Sharm El Sheikh, men husk at det er veldig varmt. Det blir fort 30-40 varmegrader både dag og natt, og ettersom dette er et populært turiststed vil jeg tro at den generelle uroen i Egypt ikke påvirker stedet veldig høy grad. Utflukt til pyramidene lar seg også gjøre. Edit: skrivefeil. Endret 21. mai 2012 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Ville sjekket om utfluktene til Cairo i det hele tatt gjennomføres for tiden da det er langt mer urolig der enn i turistbyene. Ellers er de tjo for varmt der om sommeren. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Har ei venninne som jobber på en nattklubb i Hurghada, er visst bare fryd og gammen der … Jeg vil tro at Sharm el Sheikh er samme greia. Det er nok mer baluba i Kairo, så jeg tviler på at mange av utfluktene (i hvert fall dem som arrangeres gjennom norske turoperatører i det hele tatt gjennomføres). Ellers er både Sharm og Hurghada ganske kjipe steder. Liker du å dykke, gå på nattklubber og sole deg, så har du underholdning for et par dager. I tillegg har du jo "Moses-fjellet", som er en fin tur. Jeg tror ikke jeg hadde giddet å bruke så mye mer enn et par-tre dager der. Lenke til kommentar
V3r0n1c4 Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Mamma er der nå for 6 gang på 2 år, sharm el sheikh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå