AnonymDiskusjon Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Jeg er en jente14 år og veier 70 kilo og er 163 cm lang, jeg vet godt selv at jeg er feit. Mange av vennene mine sier at jeg ikke er det. Men jeg vet det best selv. Jeg føler at jeg ikke passer inn, ikke i det hele tatt. Jeg har aldri blitt mobbet eller noe sånt. Men når jeg er ute i byen så ser jeg blikkene folk gir meg. Og jeg har ikke lyst til og leve lengre, ikke p.ga av at jeg bare ikke er feit, men p,ga at jeg ikke har hatt det så bra hjemme.. Jeg har lyst til og være normal, sånn som alle andre. Jeg har lyst til og få lånt en genser av en vennenie, og låne bort en. Jeg har lyst til og kle meg moderne, og ikke bare store hettejakker. Jeg har lyst til og gå me shorts, å alt sånn der. Men det kan jeg ikke. Folk sier: bare tren og spis sunt. Men det er jo der jeg har gjort, jeg har spist sunt og trenet fotball i 8 år, men jeg har aldri blitt noe tynnere. Jeg vil bare leve helt normal, men det er ikke mulig. Jeg mener at noen er født tynne og noen er født feite. Jeg har bare lyst til og dø. Kan noen hjelpe meg? Anonym poster: 5da49ec46461287d7e2209f5784e7304 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Hei Gjennom dialog med SSFF, Seksjon for selvmordsforkning og forebygging har me fått råd om korleis me skal behandle innlegg frå brukarar vurderer sjølvmord. Tråden blir difor stengt og eg henviser den eller dei som måtte ha tankar om dette om å ta kontakt med profesjonell hjelp. Forumbrukarane her inne har ikkje den nødvendige kunnskap og forutsetningar for å takle ein situasjon som dette. Det finnes dyktige folk der ute som kan hjelpe personar med den slags tankar, eg vil oppfordre å ta kontakt for ein prat. Du kan og ta kontakt anonymt på nettet gjennom nettsidene til Kirkens SOS. Forumet er ein fin stad å diskutere daglegdagse problem og få nokon å prate med, som i "Trenger du noen å snakke med?"-tråden. Når det derimot er snakk om personar som har tankar om sjølvmord så følgjer me anbefalingar frå SSFF. Kristeinformasjon i nødstilfelle Krisetelefonen til Kirkens SOS i Norge: 815 33 300 (Teksttelefonen for døve tlf. 55 32 56 97.) Om nokon har spørsmål eller kommentarer så ta gjerne kontakt med meg eller andre i moderatorlaget til diskusjon.no gjennom ein privat melding. Mvh Zeph 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg