Gå til innhold

finnes dette jeg snakker om?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg fikk en data gratis, men fikk ikke med en så vanlig tastaturplugg.

Jeg har en ikke vanlig tastaturplugg (som sitter i hovedkortet), men en litt større enn de vanlige tastaturplugg, altså ikke usb men litt eldre. Altså, finnes det dobbeloverganger som gjør at vi kan bruke nyere tastaturplugger og mus samtidig?

Maskinen min tåler det...

Håper dere forsto meg.

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:wink: Prøv å les gjennom selv om se om du forstår det.

Neida, men du har åpenbart behov for en DIN til PS/2 overgang, hvilket de har på clas ohlson, biltema og andre sjapper med "alt".

http://www.pearl.de/images/large/pe-8206.jpg

Her et sikkert bilde av ene pluggen du har.

Det jeg ikke forsto var om det var tastaturet som hadde den store pluggen, eller om det var den maskinen du hadde fått som har den store pluggen. Uansett, du forstår sikkert selv hva du trenger. Bare husk om det er hun eller han kjønn de delene du skal koble sammen, så finner du det på www.clasohlson.no eller på en pc-butikk.

DrErling

Lenke til kommentar
Tipper du trenger en overgang fra PS/2 hun til DIN han

AKKURAT!!! den jeg trenger, men jeg lurer jo da på om det finner akkurat det samme, bare at det er plass til dobbel overgang (altså plass til både mus og keyboard, for jeg har nemlig plass til bare en stor plugg.... :(

Er ikke helt sikker på hva du prøver å si, men dersom du kun har en stor plugg (DIN) for keyboard og ikke en PS/2 for mus, må du sannsynligvis koble til en seriell mus, eller du trenger et PS/2 til seriell adapter også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...