tarantell Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hei. Jeg åpna boksen idag og så at jeg hadde noen kort som ligna på ethernet-kort, før jeg fant ut at jeg hadde fått med en ISDN-kort og en ethernet-kort.... ISDN-kortet bruker samme plugg som ADSL-pluggen, og lurte videre på: Kan jeg bruke den ISDN-kortet til en ADSL 704/128?' Eller er den for treg? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hei. Jeg åpna boksen idag og så at jeg hadde noen kort som ligna på ethernet-kort, før jeg fant ut at jeg hadde fått med en ISDN-kort og en ethernet-kort.... ISDN-kortet bruker samme plugg som ADSL-pluggen, og lurte videre på: Kan jeg bruke den ISDN-kortet til en ADSL 704/128?' Eller er den for treg? Takker for alle svar. Du kan _ikke_ bruke et ISDN-kort til TP-nettverk selv om pluggen er lik. Lenke til kommentar
tarantell Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Ok. Takk for det svaret. Det hjalp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå