PeekAtYou Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Så broren min maser hull i hodet på meg fordi PS3en hans "lagger" når han spiller online, og jeg lurer på om det fins noen måte å se hvem som belaster nettet mest(Et program på PC eller lignende). Er helt overbevist på at han belaster nettet mer enn meg.... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 På PC kan du trykke ctr_alt_delete og velge oppgavebehandling, nettverk for å se bruk. Vær obs på at om et program laste opp mye, så kan det kvele ping selv om man laster ned null. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Det er jo ikke det OP spør om, Jan. Han lurer på hvilken enhet på nettverket det er som bruker mest av internettet. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Det er vel inndirekte det han spør om pululf :-) Hvis han vil se hva de andre maskinene bruker, så finnes det muligheter på avanserte routere med SMNP. Routere som kan flashes med tredjeparts firmware (DD-WRT m.fl) har ofte den muligheten. Jeg vet ikke om det finnes noe software for å monitorere bruk av båndbredde i PS3 direkte. Lenke til kommentar
PeekAtYou Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2012 Hmmm, så ikke mulig overhodet å finne ut av det? Tror ruteren er ganske så enkel og vanlig... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Hvis han lagger, så slå av eller koble fra de maskinene som er tilkoblet. Forsvinner lagg, så er det en god indikasjon... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå