Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Acer drivere finner ikke nettverkskortet.

Anbefalte innlegg

Hei

Akkurat formatert en acer aspire 7740g også lastet jeg ned drivere fra acer.no (atheros), men da jeg prøver å installere de får jeg beskjeden "The device may not be present or could have been ejected / unplugged from the system" ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Akkurat formatert en acer aspire 7740g også lastet jeg ned drivere fra acer.no (atheros), men da jeg prøver å installere de får jeg beskjeden "The device may not be present or could have been ejected / unplugged from the system" ?

Hei.

Hvilket os har du? Om du har w7, så kan du gå i kontrollpanelet og starte opp maskinvaresøk. Hvis den ikke finner det da, da er det noe som er gæli..

Men det er jo lurt å reboote maskinen, så får du se.

BmOnline

Endret av BmOnline
Lenke til kommentar

Hei.

Hvilket os har du? Om du har w7, så kan du gå i kontrollpanelet og starte opp maskinvaresøk. Hvis den ikke finner det da, da er det noe som er gæli..

BmOnline

ja, har w7, jeg får lagt inn drivere til alt annet, men kan ikke skjønne hvorfor nettverkskortet ikke funker. Aldri vært borti noe lignende så står bom fast. Finner det ikke i maskinvaresøk eller.

Lenke til kommentar

Hei.

BmOnline

ja, har w7, jeg får lagt inn drivere til alt annet, men kan ikke skjønne hvorfor nettverkskortet ikke funker. Aldri vært borti noe lignende så står bom fast. Finner det ikke i maskinvaresøk eller.

Man skulle jo nesten tro at det var noe feil på det kortet. Har du en sjangs til å prøve det på en annen maskin, for å se at det er det samme der og?

Var jo litt pussig...

BmOnline

Lenke til kommentar

Syns det var litt pussig selv, det er laptop så litt usikker på om nettverkskortet er endel av hovedkortet så kan bli litt vanskelig å prøve på en annen maskin.

Du har ikke hatt besøk av virus? Om du kan sjekke om driverfilenes arkiv er synlige? Klikk i så fall på egenskaper til mappa hvor filene ligger, og se om de står haket av som skjulte?

Hvis de gjør så, så vil ikke programmet fungere, untag i så fall alt du finner som tilhører denne mappen for filene, så de blir synlige.

Var borti et tilfelle hvor dette skjedde med skjermdriverne. Da fikk jeg melding om at Catalyst har stoppet og windows leter etter en løsning. Windows fant aldri noen løsning på det. Men det viste seg altså at en hel haug av mapper og filer var blitt skjult.

Vennligst

BmOnline

Endret av BmOnline
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...