smort1 Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 En grå hverdag!(4) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Første gang jeg så bilde i denne serien tenkte ejeg at her har jeg vært før. Helt til jeg skjønte at det er på vestlandet. Mange små steder med Felleskjøpet i hovedgata. Skal se om jeg får til et i helga, så vil du se hva jeg mener ;_) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2012 Første gang jeg så bilde i denne serien tenkte ejeg at her har jeg vært før. Helt til jeg skjønte at det er på vestlandet. Mange små steder med Felleskjøpet i hovedgata. Skal se om jeg får til et i helga, så vil du se hva jeg mener ;_) Takker Jentungen 1! Er fra hovedinnfartsveien (E39) inn mot Molde sentrum dette.... Skal følge med når ditt bilde kommer... Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Håper jeg ikke har tatt meg vann over hodet nå.... men hadde vært morsomt å vist deg Lenke til kommentar
40D Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Nytt shot fra Xpartner molde.. Som Jentungen1 opplevde jeg også ved første blikk å føle at jeg hadde vært der. Stedet jeg tenker på er Billingstadsletta Bærum. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Hehe...... nå kommer det vel Felleskjøp- bilder fra hele landet...... nå i disse bondetider .... ;-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2012 Håper jeg ikke har tatt meg vann over hodet nå.... men hadde vært morsomt å vist deg Tålmodig jeg vettu, så det er bare å ta seg god tid.... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2012 Nytt shot fra Xpartner molde.. Som Jentungen1 opplevde jeg også ved første blikk å føle at jeg hadde vært der. Stedet jeg tenker på er Billingstadsletta Bærum. Stemmer sånn omtrent akkurat det 40D! (bare en etasje over....).. (Fortsatt litt X-files...)! Ellers så skulle det vært artig med et bilde fra den sletta... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2012 Stemmer det? Xpartner? Xpartner blir nok for smågutt å regne...., men som sagt ikke så langt "unna" Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2012 Hehe...... nå kommer det vel Felleskjøp- bilder fra hele landet...... nå i disse bondetider .... ;-) Som ex-jordbruker har jeg ikke noe imot det vettu... Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Artig med disse gjentatte situasjonsbildene dine Svein Det blir jo en fortellende historie av det !..håper vi ikke bikker 16 kroner litern i år, men er stygt redd for det . Lenke til kommentar
40D Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Øverland Dekk og Bil AS, eller selveste NAV? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2012 Artig med disse gjentatte situasjonsbildene dine Svein Det blir jo en fortellende historie av det !..håper vi ikke bikker 16 kroner litern i år, men er stygt redd for det . Takker Terje! Var jo i nærheten av 16 kr her forleden (stoppet på 15,85).... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2012 Øverland Dekk og Bil AS, eller selveste NAV? He, he, der kom du fram gitt! Landets største "arbeidsgiver" er det ja, jobber med økonomien, og her lokalt har vi et bto.budsjett på bortimot 10 milliarder pr. år (stadig økende).... ! Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Hva skjedde med: "Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet." Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2012 Hva skjedde med: "Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet." Takk for kommentar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg