Tastatur Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Jeg har en tråd her inne med samme tema, men da et annet budsjett. Jeg skal ha ny PC, ser opsettet her bra ut? Jeg skal ikke game, mest surfing og litt redigering. Grafikkort kommer i andre omgang. Harddisk og OS har jeg. Hvordan er HKet? Kan det overklokkes? 500 innlegg! :DDD Endret 21. mai 2012 av Tastatur Lenke til kommentar
fflex Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Det ser bra ut. Ville kjøpt en annen CPU kjøler om du skal overklokke feks Cooler Master Hyper 212 Evo. Hovedkortet er klar for overklokking. Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2012 Flott. CPU-kjøler og GPU kjøpes etter jeg har solgt Macbooken min! Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Jeg hadde heller vurdert Noctua NH-D14 eller PHANTEKS PH-TC14PE CPU-Cooler isteden om du vil først overklokke en del. Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2012 Gidder ikke å diskutere CPU-kjøler nå, skal ikke kjøpe det nå uansett. Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Hei. HK og CPU er ikke på lager hos Dustin, og jeg er keen på å få PCen før helgen. Hva tror dere om å kjøpe denne pakken fra Komplett, og chassis og PSU fra Dustin? Prisen blir det samme. Eneste "ulmepen" er vel at RAM-brikkene ikke er veldig sexy.. Endret 21. mai 2012 av Tastatur Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Er ikke noe forskjell så... Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2012 Jeg dropper den løsningen, ble vist 400 kr dyrere, bestiller bare opsettet ovenfor. Vil PSUen på noen måte bli flaskehals? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Ikke med ett skjermkort, med to av de aller kraftigste skjermkortene vil den ikke holde. Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Ok, takk for svar. Opsettet er herved kjøpt. LØST Endret 21. mai 2012 av Tastatur Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2012 Hvilket sted kommer Dustin-pakkene inn til Norge? På forhånd, takk. Lenke til kommentar
Robert Downey Jr. Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Du driver og lager oppsett til andre og spør her på forumet om den du har laget til deg passer. Hvis du ikke er sikker på oppsettene du lager så la vær å lage til andre. Edit; Så spør du om hovedkort støtter overklokking. Endret 23. mai 2012 av Siberia 2 Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Hva prøver du å oppnå med det der? Selv om jeg oppretter en tråd der jeg spør om noe og om det finnes forbedringer etc. betyr det ikke automatisk at jeg ikke kan hjelpe andre. Jeg svarer ikke folk på spørsmål der jeg ikke vet svaret. Jeg var 99,9% sikker på opsettet her, og viste at alt passet, jeg skulle bare høre hva folk tenkte like før bestilling. Av alle jeg har gitt hjelp ang. oppsett var det en gang jeg la i RAM brikker som ikke passet. Jeg har sett mange som trenger hjelp til oppsett som hjelper andre og. Endret 23. mai 2012 av Tastatur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå