mendooze Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Har en maskin som er 1,5 år gammel og som kjører de fleste spillene greit, men når jeg begynner å spille i nettverk så hakker det usannsynlig selv på den laveste opppløsninga som er mulig. Har fått en melding om at jeg har har for lite4 virtuellt minne og at den står på egendefinert innstilling.Men det er ikke mulig å la maskinen styre dette, siden maskinen automatisk stiller seg tilbake..Jeg har hørt ett eller annet om en pagefile men finner ikke dennne på maskina? Forslag til hva som er galt? og hva som kan gjøres?? Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 pagefile er skjult så den finner du ikke, men hvis maskina reseter valgene dine av seg selv er det på tide med en reinstall, skummelt når maskinene begynner å få egen vilje... Lenke til kommentar
mendooze Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 fikk ordnet det med minnet, men multiplayerspill hakker verre enn før. Er det kanskje noe galt med nettverkskortet?? Ikke slike problemer i annet enn spill. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Sannsynlige feil som kan føre til de symptomer du beskriver: - Nettkort. (Defekt kort, feil innstillinger, feil drivere.) - Kabel. (Defekt nettkabel.) - Switch/Hub/Router. (Skift port du er koblet til på denne.) - IRQ konflikter mellom nettkort og andre enheter i maskinen din. - Feil innstillinger i nettverksinnstillinegen din. - etc - etc Det er så fryktelig mange ting som spiller inn. Prøv å post litt mer info, du, så skal vi se om vi finner noe. -KJ Lenke til kommentar
mendooze Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Problemet startet egentlig for en stund siden da jeg spilte CS med en kamerat og spillet plutselig gikk utrolig tregt samme hvilken oppløsning jeg hadde.Skal sjekke ut litt og melde tilbake :wink: Lenke til kommentar
CoD Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Kansje maskinen har begynt å mutere Lenke til kommentar
mendooze Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Virker som maskina jobber ekstremt mye jobbelampa går i ett når jeg er inne i et spill!!! Har systemstyrt virtuelt minne for alle partisjonene er dette det beste??? Lenke til kommentar
mendooze Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Fikk maskina til å fungere greit i spill igjen.skal defragmenetere og for å se om det også hjelper. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 pagefile er skjult så den finner du ikke, men hvis maskina reseter valgene dine av seg selv er det på tide med en reinstall, skummelt når maskinene begynner å få egen vilje... Bruker du XP, ligger pagefila som regel her: C:pagefile.sys Den er skjult, og i tillegg er den merket som system-file, så for å se den, må du endre noen innstillinger i "mappeinnstillinger" (husker ikke hva Folder Options heter på norsk :smile: ) Pleier som regel å være et par hundre MB stor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå