Greven22 Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Heysa, Jeg har nå levd snart et år med telenors 1GB grense!!! Men nuh er det slutt .. fra 11 September er jeg en fri mann!!! ja for en dato tenker mange :wink: Uanzet ! Hva gjør jeg for å fortest kvitte meg med telehor.. og RASKEST få noe annet Jeg skal enten ha Bluecom eller tele2 fordi er de eneste andre levrandørene her i området :wink: Jeg vil leve minst mulig uten bredbånd .. så håper noen kan hjelpe meg Foresten hva bør jeg velge ? Tele2 eller Bluecom... Tiscali er oz tilgjengelig foresten men det har jeg hørt er dårlig Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg skal enten ha Bluecom eller tele2 fordi er de eneste andre levrandørene her i området :wink: Jeg vil leve minst mulig uten bredbånd .. så håper noen kan hjelpe meg Foresten hva bør jeg velge ? Tele2 eller Bluecom... Tiscali er oz tilgjengelig foresten men det har jeg hørt er dårlig Vent til bindingstiden din går ut, gå til f.eks Bluecom sine sider eller en forhandler og bestill linje så vil din nye ISP håntere hele oppsigelsen og sørge for minimum nedetid for deg. Lenke til kommentar
Kei Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Heysa, Jeg har nå levd snart et år med telenors 1GB grense!!! Men nuh er det slutt .. fra 11 September er jeg en fri mann!!! ja for en dato tenker mange :wink: Uanzet ! Hva gjør jeg for å fortest kvitte meg med Telenor.. og RASKEST få noe annet Jeg skal enten ha Bluecom eller tele2 fordi er de eneste andre levrandørene her i området :wink: Jeg vil leve minst mulig uten bredbånd .. så håper noen kan hjelpe meg Foresten hva bør jeg velge ? Tele2 eller Bluecom... Tiscali er oz tilgjengelig foresten men det har jeg hørt er dårlig Hei, det som er drit med Tiscali er Kunde support, Det eneste som jeg har hatt erfraing med dem er at Linjene er Heletiden 100% stabile Har aldri hatt noen nedetid, jeg iallefal. Skulle egentlig hatt NextGenTel. men da disse ikkje leverte i mitt område ble det tiscali. Hører dem bruker Optiske linjer fra sentralen men vet ikkje om flere bruker det og? om det er en standard? kunde support suger der. Vet ikkje hvordan det er nå. Prisene kunnet vere bedre og Iforhold til farten Dette fikk jeg Prisgaranti i bindingstiden 20 MB hjemmesideplass 10 MB til din e-post 10 e-post adresser ADSL modem følger med Gratis oppkoblingshjelp Ultra 2048/256 899,-månen Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hører dem bruker Optiske linjer fra sentralen men vet ikkje om flere bruker det og? om det er en standard? Alle bruker fiberoptiskekabler. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 okay .. men Tele2 eller Bluecom da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå