informasjon Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg publiserer innenfor en midtstilt avgrenset ramme på nettsiden min. (Omtrent som feltet jeg skriver i her på forumet...) Hvordan kan jeg låse høyden på rammen eller feltet, slik at jeg får en scrollbar dersom teksten blir lenger enn det er plass til i rammen? Jeg bruker IKKE frames. Takknemlig for svar Kristian Lenke til kommentar
magikern Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 html: <div class="content"></div> css: .content { width: 60%; left: 20%; right: auto; height: 200px; /*må sikkert sette til høyere*/ overflow: scroll; } tror det hjelper deg litt på vei ihvertfall Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Evt. denne metoden: <html> <body> <table width="500"> <tr> <td height="500" valign="top|middle|bottom"> Innholdet ditt </td> </tr> </table> </body> </html> Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Evt. denne metoden:<html> <body> <table width="500"> <tr> <td height="500" valign="top|middle|bottom"> Innholdet ditt </td> </tr> </table> </body> </html> Var det ikke slik at W3 ikke støtter "height" tagger? Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 bytte ut height i PiRANhA's forslag med style="height:500px;" så gpr det bra med validering/visning i strenge browsere Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 bytte ut height i PiRANhA's forslag med style="height:500px;" så gpr det bra med validering/visning i strenge browsere Det var ikke mitt forslag! Det var zZzZz sitt...hehe...bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå