ravendark Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Gikk opp som privatist i faget i høst. Veldig grei eksamen da hvor jeg brukte en uke på å lære meg regnskapsark, formler osv. Jeg hadde relativt god tid selv om jeg satt i 5 timer. Relativt enkelt å få en 4'er på eksamen så lenge du kan regnskapsarkene. Hei:) Lurer på om noen har et løsningsforslag til eksamensettet vår 2012 i økonomi og ledelse? Lenke til kommentar
ravendark Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Hei lurte på om noen har løsningsforslag til eksamen vår 2012 økonomi og ledelse? Lenke til kommentar
JenteIn91 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Hei, fins det en egen link for oss som skal opp i økonomi og ledelse 23.05.13? Jeg bruker regnearkmodeller fra okforlaget.no og trenger hjelp med å forstå den ene; Markedstilpasning. PS: Tar opp eksamen etter flere år Endret 21. mai 2013 av JenteIn91 Lenke til kommentar
Ru11er Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Heisann, hvordan gikk denne eksamen? Fant dere ut av hvilken markedsform det dreier seg om? Trenger hurtig svar fra noen som hadde denne eksamen. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå