Jan Erik Engan Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Oksen Anton? Bildet er fjernet. Beskrivelse: Tatt ved Blaafargeværket,Modum Kommune.Nærmere bestemt i bunnen av Haugfoss. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Likte bildene meget godt,nydelige farger tone og kontraster i fine komp,er,hangt godt til en liten serie hengt opp i et gårdsbruket til han som eier Anton. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 HE HE,FIN OKSE DA...NYDELIG BILDE JAN+ERIK,FÅTT VELDIG DREISEN PÅ DENNE TYPE FOTO OG REDIGERING,LEKKRE FARGER OG LYS,,SÅ JEG FØLGER MED,IKKE ALTID TID TIL SI NOE MEN FØLGER MED..SMIL Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2012 Likte bildene meget godt,nydelige farger tone og kontraster i fine komp,er,hangt godt til en liten serie hengt opp i et gårdsbruket til han som eier Anton. Tusen takk;) HE HE,FIN OKSE DA...NYDELIG BILDE JAN+ERIK,FÅTT VELDIG DREISEN PÅ DENNE TYPE FOTO OG REDIGERING,LEKKRE FARGER OG LYS,,SÅ JEG FØLGER MED,IKKE ALTID TID TIL SI NOE MEN FØLGER MED..SMIL Tusen takk..tittel kom jeg på av en teigne serie som gikk på tv for mange år siden..for å si den slik,den var så sprø att jeg aldri har glemt den;) V. 3 er fint! Takker.I grunn den jeg synes best om også Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Ble nysgjerrig, trodde først det var en sau, helt til jeg leste tittelen og så det siste bildet Nydelige bilder, som vanlig Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2012 Ble nysgjerrig, trodde først det var en sau, helt til jeg leste tittelen og så det siste bildet Nydelige bilder, som vanlig Tusen takk;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg