srbz Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Jeg liker å orientere meg om produkttilbud som gjerne inntreffer ukentlig hos de fleste store nettbutikkene, men ettersom tilbudssjekk ikke inngår i den daglige rutinen min går det ofte i glemmeboken. Hva med å tilby prisguide-brukerne nyhetsbrev med tilbudsoppdateringer? Brukeren kan selv velge en dag i uken der h*n får en oppsummering av ukestilbudene, velge selv hvorvidt eposte skal være sortert på butikk eller "beste tilbud", og evt. sende ut ekstra mail når en eller flere av butikkene har dagstilbud. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Absolutt noe vi bør vurdere å få til, liker ideen. Skal ta og høre litt internt om hvilke muligheter som eksisterer, regner med vår utviklingssjef Amund har noen tanker om det hele (han er på ferie et par dager) Lenke til kommentar
amund Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Veldig bra tips dette! La meg tenke litt på hvordan vi kan løse det. En ting jeg tror kan være en fordel er at man kan spesifisere hvilke hovedkategorier man ønsker å få tilbud fra. Det betyr at man kan velge en eller flere av disse kategoriene: "Foto", "Lyd og bilde", "Data", "Mobil", osv. Jeg tror det vil gjøre tilbudene mer relevant. Eller vil du helst få vite om alle tilbud, uansett kategori? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2012 Tja, en checkbox med de ulike kategoriene, samt en for "velg alle" som automatisk huker av alle valgene burde være en kjapp og enkle måte for brukeren å velge selv ved registrering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg