darkrized Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Skal ha meg ny PC og sidan responsen ikkkje har vore så god på den PC'en eg spurte om forje gong eg la ut på denne sida. har eg bestemt meg for at dere skal få lage en PC til meg på en eller anna PC byggjar( ikkje i deler for eg kan ikkje å bygje). Den skal ikkje over 6500kr og skal kunen klokkast mykje. Innrømmer at CS står i fokus men skal brukast til mye anna også. Dette har eg:skjerm,mus,høytalera,OS. tenker sånn:( AMD 2500XP+,512 DDR-RAM,80 GIG hardisk, skjermkort med 128mb ram,hovudkort helst med lydkort og nettverkskort + GOD KJØLING! skal klokke mye det meste.) HUSK PC BYGGER IKKJE DELER. beklager caps lock måte bare få det fram. lett å se feil og sånt. MVH Daniel Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 ikke for å være frekk, men å bygge en pc er ikke noe vanskeligere enn å sette i en lyspære.. så lenge du har alle fingre i behold skulle det gå ganske greit. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Det verste med å bygge er hovedkort, men jeg har tittet i manualen til EPoX 8RDA+ hovedkortet mitt og det er ganske godt forklart... Jeg kunne bygd PC'en etter den manualen. Med faren min sitt hovedkort fulgte det med en komplett manual for å bygge PC Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Bygg din egen PC. Det er lærerikt og spennende. Så lenge du vet at alt passer sammen og at du ikke bygger med en kropp lagret med masse statisk elektrisitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå