Gå til innhold

Nokia Lumia 900 - Noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

Kjæresten min vurderer å kjøpe ny telefon snart, og hun har sett litt på Lumia 900 i butikken. Jeg foreslo å sjekke litt på nettet først etter erfaringer og lignende, men har funnet veldig lite med informasjon og kommentarer her. Ingen anmeldelse hos Amobil, heller.

Så, noen som kan være snill å si noen ord om Lumia 900, så hadde det vært flott! :) Hvorfor, hvorfor ikke - godt/dårlig kjøp - heller satse på andre, osv..

Selv har jeg en Android-telefon (Samsung Galaxy S2, og før der en HTC Desire), så hun kjenner litt til de igjennom meg. Vi har begge hver vår iPad, men utenom "padden", så er ikke Apple førstevalget her hos oss.

Vi er begge over 30, om det skulle ha noe å si. Og den bør også være god til å spille av musikk, da det også skal erstatte en .mp3-spiller. Dette blir hennes første "smartphone".

Takk for all hjelp! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei.

først og fremst vil jeg si at Nokia Lumia 900 er en god telefon med tanke på det tekniske, det er skjeldent at noe henger seg opp og slikt.

et lite minus med telefonen er at batteriet har en ganske kort holdbarhet og systemvare-oppdateringene kan kun bli endret på ved tilkobling til PC, som også krever at du har installert Zune.

telefon er ganske simpel ved tanke på menyer og slikt.

en god telefon i grunnen, men jeg foretrekker HTC ;)

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært for at Galaxy S3 kommer nå, så hadde jeg kjøpt meg en Lumia 900. Elsker både designet og OS-et. Utrolig flott, enkel og ikke minst responsiv(!) telefon. Hadde lett kjøpt denne i stedet for eks. Galaxy S2, spesielt siden hun mest sannsynligvis vil ha ting enkelt, og kommer ikke til å dille så mye med "personliggjøring" uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...