Meralda Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Noen som kan dele sine erfaringer som frilansjournalist? Hva er den beste måten å selge inn artikler/reportasjer til aviser/blad? Er redd for å prise meg for høyt/lavt. Hva tar andre for arbeidet sitt? Er det smart å bruke en blogg som markedsføringverktøy? Lenke til kommentar
Roy Moss Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hei, ser du la inn denne for godt over et år siden, men frilansjournalist Vivian Songe deler av seg med masse nyttige og gratis tips for de som vil jobbe med magasiner: www.blimagasinjournalist.no Ha en god en! Lenke til kommentar
Nerdejente Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Jeg synes den siden så litt suspekt ut jeg, særlig måten man må bekrefte på, og at det er blanda engelsk og norsk i bekreftelses-mailen.. Tror jeg dropper de hemmelighetene der, så jeg spiller noe dritt på pcen Lenke til kommentar
Ole Avranden Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Er enig at Vivian Songes landingsside ikke virker helt overbevisende, men hvis man kan se forbi det amerikanske preget (på alle plan) så er det faktisk ganske mange gode råd og tips i mailene man mottar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå