Redaksjonen. Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Sjekk om du får tilgang. Vil du se sommer-OL i 3D? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Har GET mulighet til å sende innhold i 3D i kabelnettet dems? Hadde vært litt interessant å sjekke ut sport i 3D. Det er ganske latterlig lite tilgjengelig i 3D for nordmenn.. Men igjen, ikke superbegeistret for film i 3D. Eneste filmen jeg virkelig har kost meg med i 3D er den siste Tron-filmen, den er bra. Ellers er både utvalget og kvaliteten på 3D-produksjoner ganske laber. Som f.eks den siste Harry Potter-filmen - totalt ubrukelig. Var superskuffet etter å ha sett den på kino. Lenke til kommentar
Ktoffer Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 jaja fint at dem bruker lisens panga på noe ufornuftig da Lenke til kommentar
Stoffer86 Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Men igjen, ikke superbegeistret for film i 3D. Eneste filmen jeg virkelig har kost meg med i 3D er den siste Tron-filmen, den er bra. Ellers er både utvalget og kvaliteten på 3D-produksjoner ganske laber. Som f.eks den siste Harry Potter-filmen - totalt ubrukelig. Var superskuffet etter å ha sett den på kino. Kan anbefale Tintin. Den var ganske god i 3D, men som du sier så er det få pdd. Avatar og Hugo Cabret er også verdt en titt i 3D da disse faktisk har blitt filmet med 3D-kamera og ikke gjort om i post process. Lenke til kommentar
Damp Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Er det kun jeg som reagerer på logoen? Ser jo ut som Lisa Simpson som gir hode. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Er det kun jeg som reagerer på logoen? Ser jo ut som Lisa Simpson som gir hode. This? Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Har GET mulighet til å sende innhold i 3D i kabelnettet dems? Hadde vært litt interessant å sjekke ut sport i 3D.Det er ganske latterlig lite tilgjengelig i 3D for nordmenn.. Men igjen, ikke superbegeistret for film i 3D. Eneste filmen jeg virkelig har kost meg med i 3D er den siste Tron-filmen, den er bra. Ellers er både utvalget og kvaliteten på 3D-produksjoner ganske laber. Som f.eks den siste Harry Potter-filmen - totalt ubrukelig. Var superskuffet etter å ha sett den på kino. Du har ihvertfall mulighet til å leie 3D-innhold nå, men mener å huske at det er skralt med innhold. PS! Har ikke 3D-kapabel tv nå, så har ikke testet ut. http://www.get.no/get/presse/get-f%C3%B8rst-ute-med-leiefilm-i-3d/_window/nyhet+%28presse%29?_config-region-width=732&_config-site=advanced&_config-skin=get Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Har GET mulighet til å sende innhold i 3D i kabelnettet dems? Hadde vært litt interessant å sjekke ut sport i 3D.Det er ganske latterlig lite tilgjengelig i 3D for nordmenn.. Men igjen, ikke superbegeistret for film i 3D. Eneste filmen jeg virkelig har kost meg med i 3D er den siste Tron-filmen, den er bra. Ellers er både utvalget og kvaliteten på 3D-produksjoner ganske laber. Som f.eks den siste Harry Potter-filmen - totalt ubrukelig. Var superskuffet etter å ha sett den på kino. Slutter folk å gå på filmer med konvertert 3D, så slutter de kanskje å lage det.... Jeg HATER konvertert 3D.... En billig konvertering de gjør for å øke bilettprisene på kino.... http://www.3dmovielist.com/list.html Ta en kikk der før du går på kino står det at filmen ikke er filmet i 3D der, så dropper jeg den i 3D. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå