Argoniel Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 noen som vil kjøpe de herifra før de går på AH? hvor mye for den høyre? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 noen som vil kjøpe de herifra før de går på AH? hvor mye for den høyre? Ser lignende med dårligere stats går for sinnsyke priser på AH (som faktisk får bud), men blant kjent folk skal man nok bli enige om noe. Lenke til kommentar
snakkesss Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Oppdatering på items til salg. Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 noen som vil kjøpe de herifra før de går på AH? Mye skal du ha for Assassin? Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Kan denne være verdt noe (for noen her)? Lenke til kommentar
Kohan Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Hjelm med 145 dex, 157 vit, 46 cold resistance og socket. Anyone? Denne gikk for 4,9 mill på AH Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Hjelm med 145 dex, 157 vit, 46 cold resistance og socket. Anyone? Denne gikk for 4,9 mill på AH What?.. Jeg har tydeligvis ikke peiling på hva ting er verdt... Lenke til kommentar
snakkesss Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Disse havner på AH i kveld om ingen er interesserte? Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Pris for det beltet? Evt class er du om du vil bytte noe Lenke til kommentar
snakkesss Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Jeg er barbar selv, så trenger ikke noe å bytte Har bud på belte på 500 k tror jeg. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Hvor mye skal du ha for polearmen? Skal på jobb, så sjekker her igjen senere. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Selger en del ting, har postet det på trading-forumet til D3, så slenger bare en link inn her: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4551560168 Lenke til kommentar
Hexfire Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Noen som er intressert? Gi gjerne bud på PM http://imgur.com/B0BeC Endret 8. juni 2012 av Hexfire Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Noen som er intressert? Gi gjerne bud på PM http://imgur.com/B0BeC Hvor mye? Lenke til kommentar
Hexfire Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Tja.. Satser på 2.5 - 2.9 mill. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Er det noe tull med Auction House nå? Har lagt ut en del items for salg i dag, men ikke fått bud på en dritt. La ut en masse i går og 8 av 10 ble solgt veldig raskt. Så over til til noen AH spm. Buy out prisen, er det slik at en vare ikke kan gå over denne prisen? La ut en del varer i går med billig startpris og midt på treet buy out og jeg "tror" at noen av de gikk til over buy out pris, men det kan være jeg tar feil. Til tider vanskelig å vite hva man skal ta for ting. Er fortsatt på veldig lavt level og er overrasket over hvor mye et par av varene mine gikk for. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Er det noe tull med Auction House nå? Har lagt ut en del items for salg i dag, men ikke fått bud på en dritt. La ut en masse i går og 8 av 10 ble solgt veldig raskt. Så over til til noen AH spm. Buy out prisen, er det slik at en vare ikke kan gå over denne prisen? La ut en del varer i går med billig startpris og midt på treet buy out og jeg "tror" at noen av de gikk til over buy out pris, men det kan være jeg tar feil. Til tider vanskelig å vite hva man skal ta for ting. Er fortsatt på veldig lavt level og er overrasket over hvor mye et par av varene mine gikk for. Buy out er maks pris ja. Slik at folk kan kjøpe tingen med en gang, uten og vente 36 timer på at budrunden skal avsluttes. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Er det noe tull med Auction House nå? Har lagt ut en del items for salg i dag, men ikke fått bud på en dritt. La ut en masse i går og 8 av 10 ble solgt veldig raskt. Så over til til noen AH spm. Buy out prisen, er det slik at en vare ikke kan gå over denne prisen? La ut en del varer i går med billig startpris og midt på treet buy out og jeg "tror" at noen av de gikk til over buy out pris, men det kan være jeg tar feil. Til tider vanskelig å vite hva man skal ta for ting. Er fortsatt på veldig lavt level og er overrasket over hvor mye et par av varene mine gikk for. Buy out er maks pris ja. Slik at folk kan kjøpe tingen med en gang, uten og vente 36 timer på at budrunden skal avsluttes. Så hvis man ikke setter maks pris må man vente i 36 timer? Hvordan handler man når man ikke bruker auction house? Joiner samme spill og "bytter" ting mot gull som man har blitt enig om på forhånd? Er det noe eget byttevindu der begge kan tykke accept? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Er det noe tull med Auction House nå? Har lagt ut en del items for salg i dag, men ikke fått bud på en dritt. La ut en masse i går og 8 av 10 ble solgt veldig raskt. Så over til til noen AH spm. Buy out prisen, er det slik at en vare ikke kan gå over denne prisen? La ut en del varer i går med billig startpris og midt på treet buy out og jeg "tror" at noen av de gikk til over buy out pris, men det kan være jeg tar feil. Til tider vanskelig å vite hva man skal ta for ting. Er fortsatt på veldig lavt level og er overrasket over hvor mye et par av varene mine gikk for. Buy out er maks pris ja. Slik at folk kan kjøpe tingen med en gang, uten og vente 36 timer på at budrunden skal avsluttes. Så hvis man ikke setter maks pris må man vente i 36 timer? Hvordan handler man når man ikke bruker auction house? Joiner samme spill og "bytter" ting mot gull som man har blitt enig om på forhånd? Er det noe eget byttevindu der begge kan tykke accept? Jepp, setter du ikke buyout, så kan folk by på tingen. Den som har bydd mest etter 36 timer, den vinner tingen. Så om du ikke har noe på buyout eller ingenting på min pris så kan de få tingen for 100gold feks (tror det er minimum). Når du er innpå en game, så kan du høyreklikke på "avataren" oppe til venstre, så trykker du "Trade", da får du opp et vindu hvor du kan legge inn items eller gold. Da må begge akseptere, så får bytter dere item eller gold. Veldig greit om du feks poster itemet i chatten (feks general chat som mange gjør..), så kan dere iallefall lett bytte rundt uten at du må legge det ut på AH først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå