Balthier Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Haha! Det er nettop det jeg gjør. Det meste som ligger ute nå er 20k. Den ledige sloten, som jeg trodde skulle gå som røyk i flamme, er et item til 50k på andre dagen nå... Bare underpris itemsa dine. Så fremt de ikke har utrolig høy stats. Da selges dem utrolig fort, samtidig som du får inn raske penger. Istedet for at du må vente i flere dager på at ting skal bli solgt. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Items som har høy Strength og Intelligence verdi er heller ikke dårlig for barbarian. 10 Intelligence = 1 all res. Så All Res, Vitality, Intellgence, armor og Strength er flotte greier Jeg prioriterer All Res > Vitality, Armor, Intelligence og Strength nå (Etter Act1 inferno). Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hva er egentlig folk ute etter på shield? Fant denne men aner ikke om den er verdt noe... Det jeg ser på er ting som: Høy Chance to Block Høy Block Amount All Reistance Decrease Damage from Melee osv. Gjerne at det gir Strength eller vitality også. Socket er en fin bonus. Men skal man ha alt, så blir skjoldet veldig dyrt.. Ditt skjold er ikke spesielt bra. Det gir mye hp, men ellers lite annet. Puttet det med 50k bid og 75k buyout... solgt ganske kjapt egentlig... var kanskje for lite.. men men. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 For all del, vær fornøyd med 75,000g for det skjoldet. Lenke til kommentar
lals Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) noen som har en one hander til witch doctor? 5-600 dps helst med socket og noe int? er lvl 60. nwm. fant en grei en på AH. Endret 4. juni 2012 av lals Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 For all del, vær fornøyd med 75,000g for det skjoldet. Jeg er fornøyd.. takk Noen munker som syns denne er fin? Er den verdt noe? Lenke til kommentar
gholie Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Den har ikkje socket, så om ein bruker den så mister ein mykje HP, men resten av statsa er jo fine. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Den har ikkje socket, så om ein bruker den så mister ein mykje HP, men resten av statsa er jo fine. Ja, burde vel hatt socket og/eller vitality... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Noen som er interesserte? Har ikke bruk for den selv. Kom med bud. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 hadde den bare vært strength fremfor intelligence eller dexterity så hadde den vært brukbar for min del Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Den har ikkje socket, så om ein bruker den så mister ein mykje HP, men resten av statsa er jo fine. Hmm.. den gikk for omkring 180k..... Kanskje var det røverkjøp, kanskje ikke... men solgt i hvert fall.. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Lolz, har faktisk brukt denne siden ca lvl 25-ish. Og det er et par dager siden jeg ble 60 Er jo faktisk veldig bra, spesielt mtp at level required er 23! Hva tror dere jeg kan få for denne? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Noen som er interesserte? Har ikke bruk for den selv. Kom med bud. Hvis ikke solgt alt, så byr jeg deg ***PM*** Lenke til kommentar
snakkesss Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Heisann, Har dette for trade atm. Er det noen her som er interesserte? Endret 5. juni 2012 av snakkesss Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Har denne noen verdi? Ser lignende stats for 2 millioner etc på AH, men regner med de ligger på AH fortsatt fordi ingen faktisk kjøpe dem.. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Ekstremt fine stats på den cloaken. Tror du kan få ganske mye for den, ja. Endret 5. juni 2012 av Stoop kid Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Har denne noen verdi? Ser lignende stats for 2 millioner etc på AH, men regner med de ligger på AH fortsatt fordi ingen faktisk kjøpe dem.. Finner lignende til rundt 80-150k på AH, så du kan vel forvente en pris rundt der Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hva går en slik en for. La til en random fyr litt tidliger som maser om å få kjøpe den og hver gang jeg sier nei så skrur han opp rpisen litt og spør igjen. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Har denne noen verdi? Ser lignende stats for 2 millioner etc på AH, men regner med de ligger på AH fortsatt fordi ingen faktisk kjøpe dem.. Finner lignende til rundt 80-150k på AH, så du kan vel forvente en pris rundt der Den solgte instantly for 700k Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Kommet ny oppdatering idag? Blizzard update Manager maser i ny og ne iallefall Edit: feilpost :o Endret 5. juni 2012 av Merko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå