pax1 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Noen som vet om denne er verdt noe for en Monk?.. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) nei nei feil... 16% magic find kan være verdt enn del, søk offhand og magic find... da magic find items selger jævli bra pga farming! Posten ovenfor min... mellom 10-30k... men bruk AH, er så lett å søke seg fram ca pris. Endret 31. mai 2012 av nagina Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 @pax1 Jeg har også prøvd å selge noe lignende, men den har ikke blitt solgt etter to runder på AH. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 @pax1 Jeg har også prøvd å selge noe lignende, men den har ikke blitt solgt etter to runder på AH. Ok, takk for svar (og takk til nagina). Får vel la den ligge til jeg evt. får min Monk til 60 og se om jeg har bruk for den selv. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Ok, takk for svar (og takk til nagina). Får vel la den ligge til jeg evt. får min Monk til 60 og se om jeg har bruk for den selv. Vendor eller salvage. Å få tak i våpen med høyere DPS enn 600 på AH er ikke noe stort problem. Har selv et 600ish DPS på templaren min og det sier vel sitt. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Er vel helt greit for barbarer som vil ha litt magic find? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jepp, ser vel greit ut det. Kjøper det om du har en grei pris Lenke til kommentar
gholie Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Er ute etter ei bue / xbow til min DH, 1k+ DPS, samt ein socket ( Evt høg crit dmg bonus på våpenet ). Kan tilby 2,3m evt. litt stasj. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Søker også 1h weapon, 1000+ dps med socket slot, våpen uten slot er ikke verdt noe for meg til opplysning. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 jeg trenger 5x square topaz, evt høyere. hvor mye koster slikt meg? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Har enn del av dem, sikkert 100stk Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Mer grindegear for barbs Selger billig hvis noen vil ha den Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) noen som kan gi meg verdien på denne? edit: fikk solgt den for 100k Endret 2. juni 2012 av Sangesland Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Har ikke funnet mye spennende.. men er denne kanskje verd noe ? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Godt spørsmål. Aner ikke. Synd det var Dexterity fremfor Strength for min del iallefall Skal du selge den? Alt er igrunnen bedre enn det jeg har nå Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Finner man eller crafter man de beste items? På det nivået jeg er nå har jeg craftet bedre items enn jeg har funnet. Kun lavt level på normal Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Finner man eller crafter man de beste items? På det nivået jeg er nå har jeg craftet bedre items enn jeg har funnet. Kun lavt level på normal Man kan være heldig og crafte gode items, men det er veldig random + det blir fort dyrt isenere levels. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Disse ligger ute på Hardcore EU for 24,500 gold. Løp og kjøp! Edit: Der solgte de. Endret 2. juni 2012 av Romis Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Finner man eller crafter man de beste items? På det nivået jeg er nå har jeg craftet bedre items enn jeg har funnet. Kun lavt level på normal Man kan være heldig og crafte gode items, men det er veldig random + det blir fort dyrt isenere levels. På hvilken vanskelighetsgrad og på hvilket level bør man være før det er noen vits i å tenke på å legge ting ut for salg? Noen poeng å selge eller kjøpe på normal? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Finner man eller crafter man de beste items? På det nivået jeg er nå har jeg craftet bedre items enn jeg har funnet. Kun lavt level på normal Man kan være heldig og crafte gode items, men det er veldig random + det blir fort dyrt isenere levels. På hvilken vanskelighetsgrad og på hvilket level bør man være før det er noen vits i å tenke på å legge ting ut for salg? Noen poeng å selge eller kjøpe på normal? jeg solgte en lvl 23 ammu for 50k i dag. alt er mulig, så lenge statsa er gode nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå