Whiteshit Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Kjøpte en WD offhand med 100-394 dmg - skvett vit, skvett int, 8% crit, for 200k. Har sjøl liggandes en 3-4 slike WD offhands verdt opp mot millionen, men en får ikkje solgt det. PM btw om noken er interessert i WD offhands. (Shamless commercial) ^^ Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Hvor mye kan denne være verdt?.. Virker som det er vanskelig å få noe bedre på AH for 1M i hvert fall.. med mindre jeg ser helt feil.... Ganske lav base dmg og ikke helt oppi 8.5 crit. God intelligence dog. Jeg vil si at du får solgt den rimelig kjapt for 250k. Ellers kan du sikkert ha den på runde ett par dager på 500k. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Hvor mye kan jeg få får dennne? Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Hvor mye kan denne være verdt?.. Virker som det er vanskelig å få noe bedre på AH for 1M i hvert fall.. med mindre jeg ser helt feil.... Ganske lav base dmg og ikke helt oppi 8.5 crit. God intelligence dog. Jeg vil si at du får solgt den rimelig kjapt for 250k. Ellers kan du sikkert ha den på runde ett par dager på 500k. Takk for svarene alle 3.. får legge den ut og se hva som skjer . Det er i ikke vendor trash, i hvert fall. Penger er penger, både stort og smått Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Hvor mye kan denne være verdt?.. Virker som det er vanskelig å få noe bedre på AH for 1M i hvert fall.. med mindre jeg ser helt feil.... Ganske lav base dmg og ikke helt oppi 8.5 crit. God intelligence dog. Jeg vil si at du får solgt den rimelig kjapt for 250k. Ellers kan du sikkert ha den på runde ett par dager på 500k. Oppdatering.. den gikk for 3.5 millioner (hadde lagt det som BO).. Ser ut som om Kezha kom nærmest. Kanskje den hadde gått for mer men veldig fornøyd med 3.5 mill. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) https://www.dropbox.....png&id=shmodel Kan jeg få noe for den ? Endret 21. juli 2012 av Mr. ve Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 er heilt utrulig at du klarer å få 3.5mill for den, så det er eg imponert over. Iallefall når eg sjøl ikkje klarer å kvitte meg med 2-3 WD offhands som er ca like gode eller bedre med BO på alt fra 99-299k (hadde berre lyst å sjå om noken bydde då men nei). Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Mulig jeg hadde griseflaks.. går ut ifra at det ikke kan være et feilkjøp.. folk dobbeltsjekker vel før de gjør et kjøp på 3.5 mil... Uansett.. jeg er fornøyd Lenke til kommentar
reds Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Hva kan jeg forvente å få for denne? Tilsvarende ser ut som det ligger på 900k~, men jeg har ikke lagt den ut enda. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Tilsvarende blir neppe SOLGT for 900k Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Lurer på om markedet er mettet om dagen... vanskelig å selge, med mindre man sitter på creme de la creme items. Tipper spillebasen har synket og mange casual spillere har flyktet, da sitter man igjen med folk som har over gjennomsnittet bra gear og kun tråler kremen. 1 Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Noen som vet hvor mye jeg kan få for disse to? Lenke til kommentar
reds Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Tilsvarende blir neppe SOLGT for 900k Ligger vel noe i det. Takker for svar! Lenke til kommentar
wampster Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Hvilket spill er det snakk om her? Spilte WoW for en stund tilbake siden, og ser jo her at ting går for mange 100k og også mange mill.. er det sykt enkelt og få tak i currency på det spillet som det har blitt linket til i de siste sidene i tråden? (har ikke lest så mye lenger bakover) Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Hvor mye kan denne være verdt?.. Virker som det er vanskelig å få noe bedre på AH for 1M i hvert fall.. med mindre jeg ser helt feil.... Ganske lav base dmg og ikke helt oppi 8.5 crit. God intelligence dog. Jeg vil si at du får solgt den rimelig kjapt for 250k. Ellers kan du sikkert ha den på runde ett par dager på 500k. Oppdatering.. den gikk for 3.5 millioner (hadde lagt det som BO).. Ser ut som om Kezha kom nærmest. Kanskje den hadde gått for mer men veldig fornøyd med 3.5 mill. Erre en ting som er lett, så er det item values xP @ marius; Den hammern burde gå for 400k - 1.5m uten store problemer, det varierer mye om hva priser er, for en barbar så er den useless pga bedre å billigere polearms lettere tilgjengelig, en wiz trenger ikke str å weapon dmg % er ikke helt fantastisk. Men for en wiz så er den en fin ingang til act 1 og 2 orb builds. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Prøver igjen. Hva kan jeg få for dette utstyret? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Polerarmen er vel berre å søke opp lignande på ah, med en skvett strength? Mangler både socket og life on hit, som mange er så glade i å søke på, men burde vel sikkert likevel få en grei pris. Shoulders er bingo. highborn amulet, en...500-1000k, godt mulig prisane har stege litt. Søk på liknande med 130 dex og attack speed på 5%. Siste amuleten kan du nok få litt for. 2 mill og oppover kanskje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Hvor mye kan jeg få for den saken her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå