Winniee Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Vil si de to amulettene var like gode... Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Int = resist all. Ikke mye, men bedre enn ingenting. Vi får se. Den ligger ute på AH i alle fall. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Er på jakt etter nytt våpen. Enhånds til monk, med følgende stats: >800 DPS >100 Dex >7% attackspeed increase >600 LoH Gjerne en dæsj vitality også.... Har vell ca 4 mill å rutte med. Er det å tro på julenissen? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Det vil eg tru er litt i overkant optimistisk ja. Ville heller satsa på 100 dex (evt jekka denne opp), langt mindre LoH, og socket. (attackspeed increase ville eg heller då sett etter kjappare våpen, type sverd/dagger). Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Man kan jo alltids sjekke litt rundt da. Ser ofte fine våpen være nære å gå ut med et lavt bud Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Er på jakt etter nytt våpen. Enhånds til monk, med følgende stats: >800 DPS >100 Dex >7% attackspeed increase >600 LoH Gjerne en dæsj vitality også.... Har vell ca 4 mill å rutte med. Er det å tro på julenissen? Hvorfor vil du ha +atk speed på våpenet? Ellers syns jeg ikke det virker vanskelig å få 100dex+socket med 800 dps for de pengene. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Hvorfor vil du ha +atk speed på våpenet? Ellers syns jeg ikke det virker vanskelig å få 100dex+socket med 800 dps for de pengene. LoH ---> flere hits---> mer healing Det var i hvertfall tanken x) Men mulig jer er helt n00b her da og har misset no. Er i hvertfall munk, og kjører med dualwield. Dette blir da våpen nr2. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Det er uansett den attack speeden som står øverst i hvitt som gjelder. 800dps med 1.40 aps slår kjappere enn 800dps med 1.39 aps og 7% ias. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Det er uansett den attack speeden som står øverst i hvitt som gjelder. 800dps med 1.40 aps slår kjappere enn 800dps med 1.39 aps og 7% ias. Ehh? 1.39aps x (1 + 0,07) = 1,48 aps Lenke til kommentar
fredes Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Ehh nei. Det er som sagt allerede medregnet. Bør være lett å forstå om du ser på det våpenet der. Base Attacks per second er 1.00. Med 9% IAS blir det 1.09 ApS. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Men IAS på gear påvirker begge våpnene mine, ikke bare det ene av dem, så da må altså det våpnet jeg finner være raskere enn det med IAS + det som det andre våpnet taper i APS, noe som er omlag 0.08 APS. Med dagens gear må da det nye våpenet ha lik DPS som det gammle, og minst 1,38 APS for å ranke likt på min overall DPS og da er det bare daggers og fists som er option, og dem er dyre Etter litt regning ser jeg at 9% IAS på offhand gir ca 80 DPS økning på min mainhand. NO som igjen gir en 1600DMG øking i skade etter dex... Og da må det nye våpnet mitt ha enten 80 mer DPS enn det jeg ser på nå, eller 200 mer i dex. Endret 12. juli 2012 av Zepticon Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) IAS på våpen påvirker bare våpenet selv Zepticon, altså ias på offhand gjør bare at offhanden får den base speeden som er oppgitt, ikke noe annet Endret 13. juli 2012 av Kevlar Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 IAS på våpen påvirker bare våpenet selv Zepticon, altså ias på offhand gjør bare at offhanden får den base speeden som er oppgitt, ikke noe annet dette er vranglære hvor dere får denne info'n fra må gudene vite lol IaS går på alt. har du DW så påvirker det begge, en fint måte du billig kan teste det på selv er med en DH, kjøp 2 1h bows. 1 med høy IaS og 1 uten noe som helst. du vil da skyte like raskt, ikke 1 rask 1 litt tregere 1 rask 1 litt tregere. Det ville også da stått at du får individuell AS uavhenging av MH eller OH i stats, men det går overall. om din OH er tregere fra starten av så er den tros alt det fra starten. men om din MH har 1s + 9% AS så blir det 1.09. vis din OH har 1S UTEN ias på våpenet, får dette også 1.09. Hvor mye er det realistisk å få for denne her? bilde kom ikke med, men hjelmer med stats og all ress + socket er sjeldne, du kan få en god del for den, ikke søkrik mye, men en del Lenke til kommentar
fredes Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) dette er vranglære hvor dere får denne info'n fra må gudene vite lol IaS går på alt. har du DW så påvirker det begge, en fint måte du billig kan teste det på selv er med en DH, kjøp 2 1h bows. 1 med høy IaS og 1 uten noe som helst. du vil da skyte like raskt, ikke 1 rask 1 litt tregere 1 rask 1 litt tregere. Det ville også da stått at du får individuell AS uavhenging av MH eller OH i stats, men det går overall. om din OH er tregere fra starten av så er den tros alt det fra starten. men om din MH har 1s + 9% AS så blir det 1.09. vis din OH har 1S UTEN ias på våpenet, får dette også 1.09. Nei? Når du dualwielder så får begge våpens attack speed en individuell boost på 15%. A: 1.20 ApS spear får 1.38 ApS. B: 1.40 fist får 1.61 ApS. C: 1.40 (base) sword med 9% ias får 1.40 * 1.09 * 1.15 = 1.76 ApS Den Attack speed som vises i character details vil i utgangspunktet settes lik MH sin attack speed, da det er denne du vil slå med først. A + B vil vise 1.38. A + C vil vise 1.38. B + C vil vise 1.61. C + B vil vise 1.76. Endret 13. juli 2012 av fredes 1 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 IAS på våpen påvirker bare våpenet selv Zepticon, altså ias på offhand gjør bare at offhanden får den base speeden som er oppgitt, ikke noe annet dette er vranglære hvor dere får denne info'n fra må gudene vite lol IaS går på alt. har du DW så påvirker det begge, en fint måte du billig kan teste det på selv er med en DH, kjøp 2 1h bows. 1 med høy IaS og 1 uten noe som helst. du vil da skyte like raskt, ikke 1 rask 1 litt tregere 1 rask 1 litt tregere. Det ville også da stått at du får individuell AS uavhenging av MH eller OH i stats, men det går overall. om din OH er tregere fra starten av så er den tros alt det fra starten. men om din MH har 1s + 9% AS så blir det 1.09. vis din OH har 1S UTEN ias på våpenet, får dette også 1.09. Har du testet dette selv? Gjorde som du sa for moro skyld, spre det glade budskap. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Så hvordan fungerer da IAS? Om jeg har IAS på en neck, så får jeg ikke en dritt fordi det bare virker på våpen? Og når jeg har det på våpen, så virker det bare på det ene våpenet?? Makes no sense... Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 IAS på våpen påvirker bare våpenet selv Zepticon, altså ias på offhand gjør bare at offhanden får den base speeden som er oppgitt, ikke noe annet dette er vranglære hvor dere får denne info'n fra må gudene vite lol IaS går på alt. har du DW så påvirker det begge, en fint måte du billig kan teste det på selv er med en DH, kjøp 2 1h bows. 1 med høy IaS og 1 uten noe som helst. du vil da skyte like raskt, ikke 1 rask 1 litt tregere 1 rask 1 litt tregere. Det ville også da stått at du får individuell AS uavhenging av MH eller OH i stats, men det går overall. om din OH er tregere fra starten av så er den tros alt det fra starten. men om din MH har 1s + 9% AS så blir det 1.09. vis din OH har 1S UTEN ias på våpenet, får dette også 1.09. Har du testet dette selv? Gjorde som du sa for moro skyld, spre det glade budskap. Men de våpnene har ikke lik base APS? Lenke til kommentar
fredes Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) Så hvordan fungerer da IAS? Om jeg har IAS på en neck, så får jeg ikke en dritt fordi det bare virker på våpen? Og når jeg har det på våpen, så virker det bare på det ene våpenet?? Makes no sense... Hjelpe meg. dette er jo fantastisk enkelt og fullstendig innlysende om du har brukt 2 minuttert på å studere dine egne stats. IAS på VÅPEN er allerede medregnet i den APS som står i hvitt øverst. Det samme gjelder DAMAGE BONUS på VÅPEN som allerede er medregnet i våpenets DPS. IAS på ALT annet gear fungerer nøyaktig sånn som man skulle tro. En ring med 5% ias gir deg 5% økt attack speed. Endret 13. juli 2012 av fredes Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) Vell, da hadde jeg og testet: - Treg MH og fast OH, byttet gir høyere APS, altså beregnes det ut fra MH sin opplyste APS - Å legge til en OH med IAS ga ingen effekt om eneste forksjellen på dem var IAS. - Å legge til en annen item med IAS hadde effekt. Altså, konklusjonen er at IAS som stat på OH våpen er verdiløst Så hvordan fungerer da IAS? Om jeg har IAS på en neck, så får jeg ikke en dritt fordi det bare virker på våpen? Og når jeg har det på våpen, så virker det bare på det ene våpenet?? Makes no sense... Hjelpe meg. dette er jo fantastisk enkelt og fullstendig innlysende om du har brukt 2 minuttert på å studere dine egne stats. IAS på VÅPEN er allerede medregnet i den APS som står i hvitt øverst. Det samme gjelder DAMAGE BONUS på VÅPEN som allerede er medregnet i våpenets DPS. IAS på ALT annet gear fungerer nøyaktig sånn som man skulle tro. En ring med 5% ias gir deg 5% økt attack speed. Problemet er om IAS på en offhand item, for en dualwield klasse fungerer på samme måte som IAS fra en hvilken som hellst annen item gjør, og det gjør den _ikke_ etter som jeg testet nå. For å utdype problemet: - Jeg har en MH item med 1.40 APS - Jeg har ikke penger til en MH med høyere APS - Jeg tenker å kjøpe en ny OH - Dersom OH IAS virker på samme måte som annen IAS, så vil OH IAS øke MH APS, og jeg vil derfor all over få høyere APS. - Testen viste derimot at det _ikke_ var tilfelle. - OH IAS teller _kun_ på OH. - 5% IAS på neck ga økning i APS, 5% IAS på OH ga ingen økning i APS. Endret 13. juli 2012 av Zepticon Lenke til kommentar
fredes Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Problemet er om IAS på en offhand item, for en dualwield klasse fungerer på samme måte som IAS fra en hvilken som hellst annen item gjør, og det gjør den _ikke_ etter som jeg testet nå. Joda, det skal det gjøre. Off-hand er altså ikke det samme som å dualwielde. Du får ikke 15% på toppen av den økningen OH gir. Et våpen med 1.40 attacks per second paret med en OH med 9% IAS skal gi 1.61 aps. Du vil altså ikke se denne endringen på selve våpenet, men på character details vil det stå 1.61, gitt at du ikke har andre IAS items som gir ytterligere økning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå