Kezha Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Buen min solgte for 9 mill Hjalp godt på repairs hehe 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Skeptisk, da ingen spiller med 2h weapon, gjør du det så dpsen på den for lav. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Skeptisk, da ingen spiller med 2h weapon, gjør du det så dpsen på den for lav. Ok, takk for info. Betyr det at Blizzard m.a.o har laget en class-specific våpen-type som er ubrukelig? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Skeptisk, da ingen spiller med 2h weapon, gjør du det så dpsen på den for lav. Feil. Vet at flere kjører 2hånd. Jeg kjører 2hånd fordi jeg satser på mye DPS. Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Det er mange som bruker 2 hand, men akkurat våpenet av typen daibo er det svært få som bruker da det er veldig uvanlig for monker å gå 2 hand. De fleste bruker 1h+skjold, eller dual wield. Lenke til kommentar
Winniee Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Noen som vil kjøpe? evt vet hva denne er verdt? Vanskelig å sammenligne priser på AH, eneste med nesten like mye crit dmg (dvs crit dmg på ca. halvparten av denne) lå ute for 50-60 mill. Syntes det hørtes høyt ut, men fant ingen i nærheten så god. Det ligger en del på AH med 1000ish dps, men uten socket og ingen gode affixer på..... Lenke til kommentar
Persn Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Noen som har en antydning på hva denne er verdt? Det er noen gærninger som selger lignende skjold for noen hundre millioner gold, men det er også noen som selger de for bare en million eller to. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 jeg har et lignende som ligger ute for 700k buyout, er ganske ubrukelig. Lenke til kommentar
Sondre K Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Er på utkikk etter en amulet for tank-Monk. Ser da altså etter stats som all resist, vit, %life, dex, LoH, Ias og poison resist (siden det er den jeg stacker). Har for øyeblikket 1,5m å bruke og kommer nok ikke til å spille særlig mye denne uka (48 timers arbeidsuke...), så får nok ikke mye mer å bruke om jeg ikke er utrolig heldig med drops. Om det er noen som har noe liggende er det bare å ta kontakt. Amuleten jeg har nå er blå og har bare 122 Vit og 8% life, men dette gir meg hele 9k hp, så er litt usikker på hvor mye hp jeg er villig til å droppe. Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Er på utkikk etter en amulet for tank-Monk. Ser da altså etter stats som all resist, vit, %life, dex, LoH, Ias og poison resist (siden det er den jeg stacker). Har for øyeblikket 1,5m å bruke og kommer nok ikke til å spille særlig mye denne uka (48 timers arbeidsuke...), så får nok ikke mye mer å bruke om jeg ikke er utrolig heldig med drops. Om det er noen som har noe liggende er det bare å ta kontakt. Amuleten jeg har nå er blå og har bare 122 Vit og 8% life, men dette gir meg hele 9k hp, så er litt usikker på hvor mye hp jeg er villig til å droppe. om du er interesert i et par boots la jeg nettop ut et par boots med vitality dex movement speed å et lass med res all for 1.450.000 Finner de om du putter in 171 dex 52 all res + movement speed. kanskje litt lite vitality though hehe 1 Lenke til kommentar
whorebeast Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Noen som har en antydning på hva denne er verdt? Det er noen gærninger som selger lignende skjold for noen hundre millioner gold, men det er også noen som selger de for bare en million eller to. Skjoldet er ubrukelig fordi det har for lav block chance og block amount. Skjoldene som er verdt noe har 18%+ block chance. De som bruker skjold trenger rundt 25% block chance (skjold med +block chance eller hjelmen med +block chance). Du får kanskje solgt det til noen som ikke vet om dette, men det er eneste sjansen. Lenke til kommentar
Winniee Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Noen som vil kjøpe? evt vet hva denne er verdt? Vanskelig å sammenligne priser på AH, eneste med nesten like mye crit dmg (dvs crit dmg på ca. halvparten av denne) lå ute for 50-60 mill. Syntes det hørtes høyt ut, men fant ingen i nærheten så god. Det ligger en del på AH med 1000ish dps, men uten socket og ingen gode affixer på..... da ble den solgt for 40 mill endelig litt gull på bok! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Bevis eller snakker du mannshit, må være virkelig skada for å betale 40 mill for den. Lenke til kommentar
Winniee Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 39m*0.85 = 33.15m Finner ingen med like høy crit dmg... Klager ikke på at noen ville legge ut 40mill for den, helt greit for min del Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Altså konklusjon så finnes det folk som er skada nok til å kjøpe den for så mye lol! Gratulerer nontheless spirker å sparer mye selv atm tross alt ^^ men fint for nå vet en jo at single stats som er godlike også fører til at items selger bra Lenke til kommentar
fredes Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 39m*0.85 = 33.15m Finner ingen med like høy crit dmg... Klager ikke på at noen ville legge ut 40mill for den, helt greit for min del Gjennomsnittlig dmg ved økende crit chance. Sammenlignet med en tilfeldig 1h 930dps 64% crit dmg til 15 mill. Off-hand er bare +200 avg dmg. Den lilla streken er en 2h med 1200dps og socket til rundt 1 mill. De krysser altså ved 25%, 35% og 60% crit chance. 1 Lenke til kommentar
Sondre K Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Er på utkikk etter en amulet for tank-Monk. Ser da altså etter stats som all resist, vit, %life, dex, LoH, Ias og poison resist (siden det er den jeg stacker). Har for øyeblikket 1,5m å bruke og kommer nok ikke til å spille særlig mye denne uka (48 timers arbeidsuke...), så får nok ikke mye mer å bruke om jeg ikke er utrolig heldig med drops. Om det er noen som har noe liggende er det bare å ta kontakt. Amuleten jeg har nå er blå og har bare 122 Vit og 8% life, men dette gir meg hele 9k hp, så er litt usikker på hvor mye hp jeg er villig til å droppe. om du er interesert i et par boots la jeg nettop ut et par boots med vitality dex movement speed å et lass med res all for 1.450.000 Finner de om du putter in 171 dex 52 all res + movement speed. kanskje litt lite vitality though hehe Får nok desverre 89 All res fra mine boots allerede. (60 All res + 29 Poison) Movementspeed er flott det, men taper over 100 Vit. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Fuck livet, var en 190str andariel med gode stats ellers ute for 10k på ah istad var 1sek for sein til å kjøpe den Lenke til kommentar
dup Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg har så vidt startet på inferno, så er ikke helt inneforstått om hva som verdt noe. Har forstått det slik at all resistance er viktig. Fikk disse i går, er de verdt noe? Har en WD, kan buksene brukes, eller blir det for lite int.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå