Gå til innhold

Diablo 3: Trading av virtuelle varer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror 200 000 er altfor mye for det våpenet. Kanskje hvis du tar bort en null..

Hehe. Du mener altså at dette legionary våpenet, som er ytterst sjelden, bare skal gå til 20 000?

Alle andre jeg finner på søk er over to hundre tusen.... Ingen som har lagt ut på AH, med samme våpen, og samme spesifikasjoner, har under 500 000..... De fleste legger dem på milionen... Og de er til og med dårligere enn den jeg har ....

Jepp, det er nøyaktig det jeg mener :) Disse våpnene ligger ute for millionen fortsatt fordi ingen ville i sin villeste fantasi finne på å betale en slik pris for det. Det har brun farge, ellers er det rett og slett bare dårlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tror 200 000 er altfor mye for det våpenet. Kanskje hvis du tar bort en null..

Hehe. Du mener altså at dette legionary våpenet, som er ytterst sjelden, bare skal gå til 20 000?

Alle andre jeg finner på søk er over to hundre tusen.... Ingen som har lagt ut på AH, med samme våpen, og samme spesifikasjoner, har under 500 000..... De fleste legger dem på milionen... Og de er til og med dårligere enn den jeg har ....

Jepp, det er nøyaktig det jeg mener :) Disse våpnene ligger ute for millionen fortsatt fordi ingen ville i sin villeste fantasi finne på å betale en slik pris for det. Det har brun farge, ellers er det rett og slett bare dårlig.

Okei. Enkelt og greit! hehe.. Ja, får bare selge det for ei billig penge da :p

Men jeg tror jeg tar 50k, og 70 i buyout. Tipper jeg for solgt det for den prisen. Er jo tross alt folk der ute som leter etter "hele settet" og som ønsker helt spessielle spesifikasjoner, og kanskje jeg har flaks... :-P

 

Jeg sku forresten hatt noe bra til heksedoktor. Så om noen har noe interessant, så er det bare å legge det ut. Jeg er ute etter alt jeg kan ha på meg, som vil gjøre meg nærmest udødelig på Inferno... :p hehe.... Sku hatt veldig mye med +liv og liv generering, samt utrolig mye mana regen... Slik at jeg nærmest altid har mana...... Og at jeg tåler ild etc meget bra.... Enkelt og greit, slik at jeg enkelt kan spille igjennom Inferno... Er det i det hele tatt mulig? :)

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Problemet med de aller fleste legendary våpen er at dpsen er så utrolig lav. Den du la ut nå for eksempel har bare halvparten av dpsen av min 1-hander og rundt en tredjedel av dpsen av en ok 2-hander. Da har det i bunn og grunn ingenting å si hvilke andre stats de har siden ren damage på et våpen er den klart viktigste staten for å øke en karakters totale damage. Når jeg for eksempel gjør en Butcher-run får jeg sikkert fem 2-handers som har høyere damage en den du linket nå, men uansett om dpsen er høyere så finnes det nå så mange våpen med såpass høy dps til en fornuftig pris at de fleste jeg får rett og slett blir solgt til vendor eller salvaget.

Lenke til kommentar

Problemet med de aller fleste legendary våpen er at dpsen er så utrolig lav. Den du la ut nå for eksempel har bare halvparten av dpsen av min 1-hander og rundt en tredjedel av dpsen av en ok 2-hander. Da har det i bunn og grunn ingenting å si hvilke andre stats de har siden ren damage på et våpen er den klart viktigste staten for å øke en karakters totale damage. Når jeg for eksempel gjør en Butcher-run får jeg sikkert fem 2-handers som har høyere damage en den du linket nå, men uansett om dpsen er høyere så finnes det nå så mange våpen med såpass høy dps til en fornuftig pris at de fleste jeg får rett og slett blir solgt til vendor eller salvaget.

Akkurat =)
Lenke til kommentar

Selger en del ting her nå.

 

Alt skal vekk innen 3 timer.

 

Send meg en pm ingame med bid og itemnumber i notes. snakzz#2295

 

CkkLy.jpg

 

http://i.imgur.com/CkkLy.jpg

 

Link om ikke bildene kan bli større.

 

#1 Sold for 600 k

#2 50k

#3

#4 200 k bid

#5 50 k bid

#6

#7 100 k

#8 100

#9 50 k

#10 100 bid for Seraph

#11 75 k bid

#12 1 mill bid by kinglas

#13 Sold for 800 k

 

Alt går klokka 18.00 om noen skulle ville plukke opp noe -_-

Lenke til kommentar

Udødelig på inferno som WD kan du berre glømme. En må berre lære å leve med at det meste av slag vil drepe deg.

Har for øvrig et par gode OH til WD til salgs (har ikkje bilde her), med over ca 70-307 +dmg ish. men pga at +dmg ikkje er søkbart er det jo #¤"# umulig å få solgt.

Hehe. Ja, men da skjønner folk hva jeg mener.. Det er det viktigste =P

Kan jo legge deg til, å se på det da? :)

Lenke til kommentar

Udødelig på inferno som WD kan du berre glømme. En må berre lære å leve med at det meste av slag vil drepe deg.

Har for øvrig et par gode OH til WD til salgs (har ikkje bilde her), med over ca 70-307 +dmg ish. men pga at +dmg ikkje er søkbart er det jo #¤"# umulig å få solgt.

Hehe. Ja, men da skjønner folk hva jeg mener.. Det er det viktigste =P

Kan jo legge deg til, å se på det da? :)

 

Søk på bonus min physical dmg

Lenke til kommentar

Udødelig på inferno som WD kan du berre glømme. En må berre lære å leve med at det meste av slag vil drepe deg.

Har for øvrig et par gode OH til WD til salgs (har ikkje bilde her), med over ca 70-307 +dmg ish. men pga at +dmg ikkje er søkbart er det jo #¤"# umulig å få solgt.

Hehe. Ja, men da skjønner folk hva jeg mener.. Det er det viktigste =P

Kan jo legge deg til, å se på det da? :)

 

Søk på bonus min physical dmg

 

What?! Går det an? *flau* Men når det er sagt savner eg en slik bås for min/max dmg.

Lenke til kommentar

Udødelig på inferno som WD kan du berre glømme. En må berre lære å leve med at det meste av slag vil drepe deg.

Har for øvrig et par gode OH til WD til salgs (har ikkje bilde her), med over ca 70-307 +dmg ish. men pga at +dmg ikkje er søkbart er det jo #¤"# umulig å få solgt.

Hehe. Ja, men da skjønner folk hva jeg mener.. Det er det viktigste =P

Kan jo legge deg til, å se på det da? :)

 

Søk på bonus min physical dmg

Ah. Ja.. Hva bør den være. Sån f.eks?

Udødelig på inferno som WD kan du berre glømme. En må berre lære å leve med at det meste av slag vil drepe deg.

Har for øvrig et par gode OH til WD til salgs (har ikkje bilde her), med over ca 70-307 +dmg ish. men pga at +dmg ikkje er søkbart er det jo #¤"# umulig å få solgt.

Hehe. Ja, men da skjønner folk hva jeg mener.. Det er det viktigste =P

Kan jo legge deg til, å se på det da? :)

 

Søk på bonus min physical dmg

 

What?! Går det an? *flau* Men når det er sagt savner eg en slik bås for min/max dmg.

 

Ah... Fant det nå. Ja, du finner det, men kun på armor. (som jeg vet om nå) =)

Lenke til kommentar

Er du på inferno bør en OH helst over 300 max dmg.

Bonusstats som manaregen/crit/intelligence/vit og slikt er jo såklart bonus.

 

Men det skal vere rimelig gode stats på før eg ser på OH under 300 max dmg, og såklart en ekvivalent min dmg.

 

Edit: crap, nå trudde eg eg var i WD tråden. Beklager for Off topic post.

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...