snakkesss Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Selger en del ting her nå. Alt skal vekk innen 3 timer. Send meg en pm ingame med bid og itemnumber i notes. snakzz#2295 http://i.imgur.com/CkkLy.jpg Link om ikke bildene kan bli større. Endret 12. juni 2012 av snakkesss Lenke til kommentar
snakkesss Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 La til link siden bildene tydeligvis ikke blir større :S Lenke til kommentar
snakkesss Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 2 timer igjen for de som er interesserte! Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Noen som vet hvor mye jeg kan få for denne? Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Prisanslag på denne? Mellom fire hundre tusen til én og en halv million..., om man går ut i fra et søk på samme egenskaper som den du har på AH. Litt usikker da det ikke er noen på AH som har like mye dexterity som det du har der sammen med de andre egenskapene, og som sannsynligvis vil kunne dra opp prisen.. For mye penger for min del i alle fall... ;-P (Hehe.. Jeg er svært usikker selv på hvordan man går frem for å finne ut hvor mye noe er verd, annet enn å prøve, eller spørre andre hva de syntes det er verd....=) Ser i alle fall en masse folk som legger ut helt "hinsides fornuft priser" på ting som man kan få ufattelig mye billigere bare man gjør et mer detaljert søk... ---- Hvor lenge skal man egentlig spille for å tilegne seg f.eks. en million? Hva slags ting koster det, og hvorfor? ... Er det mange her som har solgt ting for over en million? Endret 12. juni 2012 av turbonello Lenke til kommentar
fredes Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Er ikke så mye å sammenligne med på AH. Kun 220 dex, 100 vit får man for 500k. Slenger jeg på +50% crit så er det ingenting der, evt 7 mill og opp for enkelte med lavere dex\vit. Samme gjelder life regen - lite som matcher. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Prisanslag på denne? Mellom fire hundre tusen til én og en halv million..., om man går ut i fra et søk på samme egenskaper som den du har på AH. Litt usikker da det ikke er noen på AH som har like mye dexterity som det du har der sammen med de andre egenskapene, og som sannsynligvis vil kunne dra opp prisen.. For mye penger for min del i alle fall... ;-P (Hehe.. Jeg er svært usikker selv på hvordan man går frem for å finne ut hvor mye noe er verd, annet enn å prøve, eller spørre andre hva de syntes det er verd....=) Ser i alle fall en masse folk som legger ut helt "hinsides fornuft priser" på ting som man kan få ufattelig mye billigere bare man gjør et mer detaljert søk... Hvor lenge skal man egentlig spille for å tilegne seg f.eks. en million? Har 171 timer spilt totalt og har sikkert hatt og brukt totalt 10-15 mill. Ingen exploits brukt og ingen SUPER gode items droppet som har solgt godt på AH. Er vel lett å få en mill om man finner fine items underveis som selger for 50-100k 1 Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Tror 500k er altfor lite, ja. Burde få noen millioner for den. Mest sannsynlig blir den mer verdt når attack speed nerfes neste patch? Hadde vært en fin oppgradering for meg, men jeg har kun 1mill på kontoen for tiden. Endret 12. juni 2012 av Stoop kid Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Prisanslag på denne? Mellom fire hundre tusen til én og en halv million..., om man går ut i fra et søk på samme egenskaper som den du har på AH. Litt usikker da det ikke er noen på AH som har like mye dexterity som det du har der sammen med de andre egenskapene, og som sannsynligvis vil kunne dra opp prisen.. For mye penger for min del i alle fall... ;-P (Hehe.. Jeg er svært usikker selv på hvordan man går frem for å finne ut hvor mye noe er verd, annet enn å prøve, eller spørre andre hva de syntes det er verd....=) Ser i alle fall en masse folk som legger ut helt "hinsides fornuft priser" på ting som man kan få ufattelig mye billigere bare man gjør et mer detaljert søk... Hvor lenge skal man egentlig spille for å tilegne seg f.eks. en million? Har 171 timer spilt totalt og har sikkert hatt og brukt totalt 10-15 mill. Ingen exploits brukt og ingen SUPER gode items droppet som har solgt godt på AH. Er vel lett å få en mill om man finner fine items underveis som selger for 50-100k Ah! =)Ja, det jeg tenkte meg. Er bedre å prise litt lavt enn alt for høyt... Har ofte hatt en minstepris på 1000g og en buyout på 10 000 også. Det kan man også tjene veldig godt på i lengden. (Kommer selvsagt an på hva det er da, hehe...) Men jeg lurer veldig på hvor mye den slegga mi er verd.... 200 000? Eller er det for mye? Endret 12. juni 2012 av turbonello Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg tror 200 000 er altfor mye for det våpenet. Kanskje hvis du tar bort en null.. 1 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Ting er verdt hva folk betaler. Finn laveste buyout med ca samme stats og legg deg litt lavere. Om det e ralt for lavt og du ikke tjener noe på det prøv å legg den ut i trade / general chatten og se om noen biter på 1 Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Har funnet vel seks legendarys til nå, det meste mid-levels, men tror jeg har funnet to relativt gode items. Hva tror dere jeg kan få for disse to? Varierer voldsomt på AH... Tror muligens ringen er endgame-item, så spørs vel om jeg selger den... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Tror egentlig ikke de glovesa er verdt så sykt mye.. men jeg kan ta feil ;p Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Tror egentlig ikke de glovesa er verdt så sykt mye.. men jeg kan ta feil ;p Ser de de går relativt billig, riktignok de uten Res to all...menmen, vi får se:-) Lenke til kommentar
fredes Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Prisanslag på denne? Solgte for 5 mill BIN Lenke til kommentar
Sondre K Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Par items som skal bort så kan vel slenge dem ut her også så går de billig: http://i.imgur.com/xxbbA.png Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Hvor mye er Flawless square Rubys verd? Pr. stk? Hva kan man forvente å få? Jeg ønsker og selge en god del av dem. Har ikke bruk for noen selv. Endret 12. juni 2012 av turbonello Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg tror 200 000 er altfor mye for det våpenet. Kanskje hvis du tar bort en null.. Hehe. Du mener altså at dette legionary våpenet, som er ytterst sjelden, bare skal gå til 20 000?Alle andre jeg finner på søk er over to hundre tusen.... Ingen som har lagt ut på AH, med samme våpen, og samme spesifikasjoner, har under 500 000..... De fleste legger dem på milionen... Og de er til og med dårligere enn den jeg har .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå