Gå til innhold

Diablo 3: Trading av virtuelle varer!


Anbefalte innlegg

Det er riktig at det blir flere og bedre items etterhvert, men etterspørselen blir også større fordi det blir flere characters.. Og kjøpekraften blir større fordi folk får mer gold.. Og ikke minst så kommer RMAH som kommer til å sette ting i et helt annet bilde. Vanskelig å si hva som kommer til å skje med prisene :) Hvis jeg skulle tippe vil jeg tro at de bare går opp.

 

Det er ikke så vanskelig å forutsi. Den gjengse kvaliteten på items på AH kommer til å gå gradvis opp. De relativt dårligere items, som da kommer til å være mye bedre enn de dårligste nå, kommer fremdeles til å være tilgjengelig billig, men prisen på de beste av de beste kommer til å bli vilt dyre. Den utviklingen har allerede blitt tydelig, spesielt på våpen.

 

Det er så godt som umulig å selge våpen fra act i, det samme kan man stort sett si om act ii (mulig et våpen med insane random stats kan selges for en billig penge). Blå items fra act iii og iv er også sjeldent gode nok lenger. Jeg har fått en grand weapon drop - wd våpen - og slik jeg har forstått, etter å ha lest meg litt opp på det, er ikke slike våpen heller i stand til å konkurrere på markedet.

 

Jeg er blant dem som finner svært lite å klage på i dette spillet. Synes vanskelighetsgraden i inferno er helt topp, selv om jeg sliter som f... i act iii og slet lenge med ii. Det jeg dog vil si Blizz har bomma på er itemiseringen av våpen. At alt der dreier seg om weapon damage, og at forskjellen er så enorm fra ilvl 62 til ilvl 63 funker ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er riktig at det blir flere og bedre items etterhvert, men etterspørselen blir også større fordi det blir flere characters.. Og kjøpekraften blir større fordi folk får mer gold.. Og ikke minst så kommer RMAH som kommer til å sette ting i et helt annet bilde. Vanskelig å si hva som kommer til å skje med prisene :) Hvis jeg skulle tippe vil jeg tro at de bare går opp.

 

Det er ikke så vanskelig å forutsi. Den gjengse kvaliteten på items på AH kommer til å gå gradvis opp. De relativt dårligere items, som da kommer til å være mye bedre enn de dårligste nå, kommer fremdeles til å være tilgjengelig billig, men prisen på de beste av de beste kommer til å bli vilt dyre. Den utviklingen har allerede blitt tydelig, spesielt på våpen.

Patchen kommer også til å spytte inn mange billioner gull i markedet, gull som botterne sitter på og bare venter på å selge inn til markedet for IRL penger, inflasjonen kommer til å bli helt syk.

Lenke til kommentar

post-188647-0-68605700-1339339626_thumb.png

 

Kan jeg få rundt 7 M for denne?

Nei!

 

Den har jo ikke en gang resistance to all. Etter det jeg ser på AH, så er den verdt ca 500K for bruk til angrep.

 

Og kanskje 2.5M for bruk til farming. Men å bruke 2.5M på en item, som bare kan brukes på farming virker ganske bortkastet i mine øyne.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

post-188647-0-68605700-1339339626_thumb.png

 

Kan jeg få rundt 7 M for denne?

Nei!

 

Den har jo ikke en gang resistance to all. Etter det jeg ser på AH, så er den verdt ca 500K for bruk til angrep.

 

Og kanskje 2.5M for bruk til farming. Men å bruke 2.5M på en item, som bare kan brukes på farming virker ganske bortkastet i mine øyne.

Fikk solgt den for 3M :)

Lenke til kommentar

Kan noen estimere hva disse to er verdt, sånn cirka? Jeg føler ringen kan være verdt ganske mye. Kjøpte den på AH i går for 15k. Føler det var et gullkorn, men jeg klarte ikke finne noe lignende. Anyone?

 

okbty1.jpg

Endret av Laurb
Lenke til kommentar

Ringen kan nok vere verdt endel ja om du finner en monk som stacker poison res (for den passive'n).

pris blir meget flytande, men ville søkt på ringer med res to all over 55 og tatt det derifra (ilag med dex og vit). 15k var i mine auger et røverkjøp.

 

Boots vil eg tru en 200k. Har et par hakket bedre boots som ikkje selger for 200k. Fatter av og til ikkje ka folk går etter. Folk som selger ting her for 3 mill, og items eg sjøl har fått som er bedre ikkje selger for 200k engang. (satt på spissen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...