Laila - Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Sachsen - damanlegg Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 komposisjonsmessig riktig og ellers helt greit.det flate lyset gjør bildet litt kjedelig... kan tenke meg at samme bilde i kveldsstund med lav sol vil gi et mye mer spenstig bilde. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) komposisjonsmessig riktig og ellers helt greit.det flate lyset gjør bildet litt kjedelig... kan tenke meg at samme bilde i kveldsstund med lav sol vil gi et mye mer spenstig bilde. Tusen takk for tilbakemelding! Du har helt rett! Det var på dagen i overskyet vær. Alle bildene ble tamme.Det var godt å få den kommentaren der. Nå skjønner jeg mer av det, ikke noe selvfølgelig for en nybegynner. Kan lese, og høre, men ingenting slår praksis Kommer til å legge ut alle utsnittene, som opprinnelig tenkt, kun for historien sin del. Ha en super dag! Endret 21. mai 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Klart fint og ekte,for meg sto bilde seg meget godt. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2012 Klart fint og ekte,for meg sto bilde seg meget godt. Klart fint og ekte,for meg sto bilde seg meget godt. Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg