oussie Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Noen som vet om jeg kan gjøre noe for å sette ned varmen på min data uten å måtte kjøpe ny vifte... Håper at det er noen som kan hjelpe meg Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Ja du kan sette den ute en kald vinterdag . Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 hadde vært fint om du kunne gi noen specs om maskina og hva som er tempen på den? Hva slags vifte har du? Men mitt beste råd nå er å få fatt i nye vifter, eller evt. kjør uten side dør om du har. Andreas Barhaugen. Lenke til kommentar
Turbosiggen Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Skru av en sidevegg, og sett en vanlig bordvifte til å blåse inn i kabinettet.. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Om du ikke vil kjøpe noe nytt til maskinen kan du jo klokke ned cpu...Synes selv dette er en elendig løsning, men du vil nok få lavere temp da... Ellers ville jeg kjøpt en skikkelig kjølepasta og sett om det hjelper...Er ikke mye pengene det er snakk om.. Ligger guider her på siden som forklarer deg dette meg kjølepasta om du lurer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå