AnonymDiskusjon Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Igår satt jeg og noen kompiser hjemme hos en annen kompis og drakk. Vi hadde vært på puben en snartur og etterpåfesten pågikk hjemme hos en kompis. Broren til bestevennen min var også med. I slutten på festen så stod han utenfor trappa og gråt som en baby. Jeg spurte hva som var galt og holdt ene arma rundt han. Han sa at han hadde sett djevelen.Sa at han hadde suttet i en gyngestol, reist seg opp, sett seg selv i speilet og sett djevelen bak han. Han sa ganske detaljert hva som hadde skjedd, men jeg hadde drukket såpass mye at jeg ikke husker alt han sa. Han hade derimot ikke drukket så mye. Har ikke hatt kontakt med noen av festdeltagerne idag. Hva var det som feilet han? Psykisk sykdom? Hallusinasjoner? Vi er alle i begynnelsen av 20-åra. Anonym poster: 0e41a2658a6b2acdd99c6a16776e9ec2 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Overtroisk, gal, eller røyket sopp. 6 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Kan han ha tatt narkotika eller reseptbelagte legemidler? Tror ikke alkohol kan forårsake slike hallusinasjoner, særlig hvis han ikke hadde drukket særlig mye. Men det finnes mange typer medisin og narkotika som kan forårsake hallusinasjoner og/eller paranoia. Hvis han i tillegg hadde drukket alkohol, kan det kanskje gi enda verre effekter. Man skal som kjent ikke bruke både piller og alkohol samtidig. Endret 21. mai 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Det kan også være alvorlig psykose. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Men uansett, folk flest blir idioter i fylla, noen større idioter enn andre. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Ring psykolog Telefon: 23271011 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Overdreven fantasi, filtrert gjennom ølbriller - ingenting å bry seg med, annet enn å ta det med ro med flaskeforet. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Om han er normal til vanlig er det neppe så mye å bry seg om. Jeg har kompiser som har grått over alt mulig i fylla, og det er sikkert mange som kjenner seg igjen her. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Hvis jeg hadde sett noe sånt hadde jeg blitt fra meg av begeistring. Hadde vært veldig interessant. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Leste at ei mor så i speilet at det var en mørk skikkelse som bevegde seg gjennom gangen deres, og inn gjennom døra til tenåringen. Man kan da tenke seg at den mørke skikkelsen trodde seg usett, og derfor ikke gadd å skru på usynlig-knappen. Lenke til kommentar
TVDlover Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Man hører jo hele tiden om det overnaturlige og spøkelser osv! At den andre siden finnes. Jeg kan si at, ja jeg tror på åndene, men til en viss grad! Noen er mer troende enn andre, og kanskje denne fyren har muligens sett for mye på film eller på åndenes makt o.l.. og i tilleg til at han har drukket "litt", kan fort ting begynne å surre i hodet på en! Om dette er sant eller ikke kan vel ingen egentlig si, men hvis han fortsatt er "redd" og tenker mye på dette. så er det kanskje lurt å få han til en psykolog! Det er ingen grunn til å gå rundt å være redd for slike ting. Spessielt siden han hevder at han så djevelen! Selv jeg hadde vært redd da! Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Man ser vel ting i hodet sitt hele tiden, og i fylla/generelt egentlig kan det vel forekomme at man tror man ser ting i virkeligheten. Lenke til kommentar
3j3jr3j32j Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Syns det var utrolig mange unødvendige og dårlige svar i en helse tråd. Jeg ville først ha spurt kompisen din om han hadde tatt noen form for stoff den kvelden, før du tenker på paranoia eller psykose. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå