Eirik_smo Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Har idag gode gamle HTC Desire, men nå er det på tide å hoppe på toget. Om ikke så alt for lenge ligger Galaxy S3 i postkassa. Lurer derfor på om det finnes noen gode nett/skyløsninger og/eller apper som kan hjelpe meg å få en så jevn overgang til ny telefon som mulig? Tenker da på ting som kontakter, bilder, sms o.l. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Android lar deg jo lagre både kontakter og sms'er hos Google slik at det er null problem å få lagt de inn i den nye tlf. For bilder og dokumenter kan du bruke Google Drive, alt. dropbox. Lenke til kommentar
Eirik_smo Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2012 På min desire kan kun kontaktene som jeg har valgt å lagre på telefon, ikke google alternativet, eksporteres til minnekort. Har ingen mulighet for å overføre til google? Når det gjelder sms finner jeg ingen eksport/sync med google overhodet. Bilder og dokumenter ser ut til å hjulpet over med dropbox, takker. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Jeg bruker dette programmet til backup av sms. Den kopierer over det som er i innboksen, samt fortløpende etterhvert som du får eller sender sms. Finnes sikkert noe som lar deg kopiere kontakter også på market. Dersom du har Telenor, så har de en egen app til backup av kontakter. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Kontaktene som er lagret mot Google-konto dukker opp igjen helt av seg selv når du setter opp samme konto på ny telefon. Det er jo litt av poenget med å lagre dem der, automatisk backup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå