Bral Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 NextGenTel tilbyr NGT Delta via (?) UiO sitt nett til en rimelig penge. Er det noen som vet om man da blir overvåket av Tivoli slik man gjør på Blindern generelt? Selv om jeg hverken er terrorist eller pedofil, misliker jeg tanken om at UiO kan overvåke hvert tastetrykk. Særlig når jeg betaler en del for tjenesten. Følgende står i teksten: Ved denne avtalen kan ansatte og studenter ha den samme muligheten for å gjøre sin jobb hjemmefra som om han var på kontoret. Den ansattes familiemedlemmer kan bruke NextGenTels Internett uten å få tilgang til UiO's Intranett. Ved valg av Internett tjenesten på portalen så vil den ansatte bli oppkoblet mot Internett gjennom en gateway som kontrolleres av NextGenTel. Dette gjør at den ansattes hjemmenett eller ADSL ruter ikke direkte eksponeres for Internett. Dette gir en betydelig mer sikker løsning for både den ansatte og UiO. Hva tror dere? B Lenke til kommentar
Bral Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Mer info: http://www.nextgentel.no/avtaler/uio/ Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Enda mere info: UiO om NGT Tror ikke du trenger bekymre deg for at "storebror ser deg", det gjør iallefall ikke jeg :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå