Andmy Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Hei! Jeg har en golf 3 som går veldig dårlig på tomgang. Noen ganger stopper den inn i kryss så fort man clutcher, og andre ganger klarer den akkurat og holde seg våken, men da spytter den veldig fælt. Og når jeg kjører sakte, og såvidt gasser, rykker det veldig i bilen. Finnes jo ikke noe mere irriterende enn dette! Noen som har noe peiling? Kanalene på bilen er også nesten ihjelrusta. Skulle legge om til sommerdekk for en stund siden nå, og da røk rett og slett hele jekkfeste på den ene siden pga rust. noen som har noe peiling på hvor mye det koster å bytte kanalene? Ble en liten multitråd! håper på svar )) Lenke til kommentar
Timster Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Uten å være nesevis så ser jeg for meg at denne bilen kanskje er klar for høggern. Å bytte kanaler om du ikke sveiser selv koster nok fort 10k, og da må man spørre seg, er bilen verdt det? Lenke til kommentar
Andmy Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2012 Du sier nok noe sant der, ja. Jeg ble nok ganske rundlurt da jeg kjøpte bilen for to måneder siden. alle feilene på bilen var dekket til av pent utseendet, i form av ordentlig stilige fangere og skjørt. og motoren på bilen var også hel og grei da jeg kjøpte den. og ettersom jeg betalte 20 tusen for den for 2 mnd siden, er nok ikke høggern noe alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå