Ktoffer Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Hei jeg har tenk å kjøpe en ny fargelaserskriver men vet egentlig ikke hva jeg bør se etter. Har ikke behov for multimaskin. har helst lyst å ha en skriver som har billige toner slik at jeg ikke går på samme smellen som med blekkskriveren min, at det koster godt over 500 kr pr patron og kun varer 100 ark vil også at den skal ha "grei" skrivekvalitet. og vil helts holde prisen så lav som mulig ca under 2000 kr om dere ikke har noen formeninger om at jeg virkelig trenger å kjøpe noe som er dyrere. håper noen har noen innspill til hvilken skriver jeg bør velge. ser for meg at jeg kommer til å handle fra dustin home eller komplett. på forhånd takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Nå koster jo toner-patroner fort 400-500 også, men de varer nok bortimot 1000-sider. Har forøvrig masse gode erfaring med HP Laserjet-serien, kan anbefale f.eks. denne: http://www.prisjakt.no/product.php?p=745522 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå