ostenxx Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hei der! Bestillte ADSL+NTNU pakken fra NGT i starten av denne måneden. Har fått lagt inn linja,men venter på at modemet skal komme i posten. Hvor lang tid tar vanligvis dette? Begynner å bli "litt" utålmodig og lei av all ventetiden! Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Det kan sikkert kundesupport hos dem svare på .. ring dem ... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 hmm, hørtes rart ut, jeg fikk boxen først, så la de opp linja.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hehehe de sliter litt og er treig fordi eg ikke jobber i router avdelingen lengre. Hørte at de savnet meg siden eg ikke jobber der lengre. Det kommer snart men push på og ring kundeservice. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hos meg tok det 8mnd fra bestilling til levering. Merk at dette ikke var pga klargjøring av sentral, men pga dårlig service. Jeg ringte dem forøvring noe mellom 100 og 150 ganger på disse mnd'ene. (jeg overdriver ikke) Lenke til kommentar
SciBirg Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Så langt har det tatt 3 måneder for meg. Denne uka gikk status endelig fra Klargjøring av sentral til I bestilling. Ikke at det sannsynligvis betyr noe, men det er lov å håpe... Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 betyr ingenting... Modemet skal sendes rimelig kjapt etter linja er klar, om ikke før. Posten bruker bare et par dager på å fomle med pakken da... Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg bestilte bredbånd ifra NGT tror det var vinteren 2000... :o De har satt meg opp som "forpliktet" til å ta dette når de kom til å installere dette. I starten trodde jeg at det kom etterhvert, og pga det forsøkte jeg ikke andre leverandører og hadde derfor ikke bredbånd i halvannet år etter at telenor kom med sitt. Men etter de har utsatt klargjøring av sentralen i nå over tre år, gikk de over til å bare ha en blank side der "fremdriften" skulle stå.. Nå tilbyr de vel en leid telenor linje, men det var jo hele poenget mitt, at jeg ikke ønsket deres linjer og monopol makt. Dessuten synes jeg den høyere uploaden til NGT også var et pluss. Klarer meg jo ganske bra med bluecom likevel, men jeg må jo innrømme at det er et skår i gleden at jeg likevel er nødt til å betale til telenor, om så indirekte. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Oppe på nettet nå! Johooo... Lenke til kommentar
lobster Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg hadde Bluecom men ønsket å gå over til NextGenTel fordi de hadde bedre support og raskere linjer. Jeg bestillte NextGenTel 14. juni 2003 Fikk modemet noen dager etterpå. Dagen etter modemet ble levert kom det en montør. Han var så ubrukelig så han ikke forsto at jeg måtte ha en ADSL splitter (Den boksen som sitter før ISDN T1 boksen) Etter 3 mail til kundeservice der jeg forklarer at alt jeg trenger er en ADSL splitter, har det fremdeles ikke skjed noe. Jeg prøver også å ringe kundeservice, men kommer aldri igjennom. (Å vente over 45 minutter for jeg får snakke med en kundekonsulent gjør jeg bare ikke) Jeg er forhåpentligvis en av få uheldige kunder som opplever baksiden av medaljen hos NextGenTel. Men utifra erfaringen jeg har fått er det bare en ting å si: NextGenTel er noe ordentlig dritt. Det virker som de har alt for mye å gjøre i forhold til bemanningen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Oppe på nettet nå! Johooo... Hehe fikk du den nå netopp? Lenke til kommentar
Green Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg hadde Bluecom men ønsket å gå over til NextGenTel fordi de hadde bedre support og raskere linjer. Ikkje for å henge deg ut, men kor i all verden hadde du fått inntrykk av at supporten var så mykje betre hjå NGT enn Bluecom? Raskere linjer dog, der er NGT SOLID!! -Green- Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Oppe på nettet nå! Johooo... Hehe fikk du den nå netopp? Yepp, det gikk til slutt! Funker fett som f nå. Hadde ikke trodd det skulle gå så greit, må innrømme det! Lenke til kommentar
Corn Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 *snip*Jeg er forhåpentligvis en av få uheldige kunder som opplever baksiden av medaljen hos NextGenTel. Men utifra erfaringen jeg har fått er det bare en ting å si: NextGenTel er noe ordentlig dritt. Det virker som de har alt for mye å gjøre i forhold til bemanningen. Tviler på at du er en av få.. Kommer du i trøbbel med NGT så tar ting lang tid.. Har brukt maaange timer i telefonen/mail med de gutta der. Kjenner mange flere som klager over supporten også Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Kjenner mange flere som klager over supporten også Du sier at du faktisk kommer igjennom paa support-telefonen? At du faar snakket med noen, mener du? Trodde ikke det var folk der, jeg... Men naa har jeg ihvertfall bestillt baade fra Tiscali og NextCenturyDelivery, saa vi faar se hva som kommer foer 2004. Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Pleier å komme igjennom på telefonen hos NGT, men det tar fort 25min. Jeg venta i nesten 5 mnd'er på å få flytta et abbonnement. Det var allerede et NGT abonnement det nye stedet vi flytta, men det ble kobla av etter en mnd. Ikke noe snakk om å bare overføre den eksisterende oppkoblinga...!?#%¤# Men når man først har linja, og ikke prøver å endre noe, så er det greit med NGT. K Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Skal du ha respons fra ngt MÅ du ringe...mail er håpløst, har ventet i over 2 uker på svar en gang. Og det var bare et enkelt lite fillespørsmål som tokk 2min å besvare. Til dere som venter: Gled dere til det kommer! Har hatt 0 nedetid i over 1 år nå Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 :-? Jeg vet ikke om dere har fått med dere dette, men- jeg er faktisk opp på nettet nå. Alt funker som en drøm, problemet i topicen er dermed ute av verden! Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Vi bare forteller om våre opplevelser, det er bra for mentalhygienen vår å omtale bedrifter negativt litt innimellom 8) K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå