Tamriel Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 skal bygge pc men lurer på et par ting intel 330 = følger det med sata kabel + andre diverse utstyr? hdd =har 2 ødelagte laptoper med Hdd inni.. kan jeg bruke de? skal ha vanliig 7200 hdd som vanlig disk, 60gb sdd, og de 2 hddenee.. men da har jeg to spørsmpl ang. det 1. Når jeg installerer Windows og andre programmer som f.eks photoshop, hvordan skal jeg vite hvilke som er vanlig HDD og de som er laptop HDD? står det hvor mange GB de er? f.eks 60 GB = sdd, 500 GB = hdd osv.? 2) hvordan formateren man en HDD.. er det bare å trykke på noe så blir den automatisk formatert på 2 minutter? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Formatering kan gjøres når du installerer Windows, når du velger hvilken HDD/SSD du skal installere på er det en valgmulighet i bunnen av ruta. HDD fra bærbar PC kan brukes i stasjonær PC, ja. Kan ikke se noen versjon av Intel 330 som ikke har det med. Se på bilde nummer 2 av Intel 330 på Dustin, der kan du se alt i boksen. Du vil kunne se størrelse, navn og bokstaven til HDDene dine når du skal installere programmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå