Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Har ingen anelse hva som er galt, trenger HJELP!

Anbefalte innlegg

The file is possibly corrupt. the file header checksum does not match the computer checksum

Dette er meldingen jeg får når jeg prøver å starte pcen min. Rett før jeg fikk den feilmeldingen fikk jeg blåskjerm typ 3 ganger på 3 minutter. Har en ssd disk som jeg satt inn i en annen pc for å sjekke alle system filene. Kjørte et eller annet program jeg ikke husker hva het, men den skal nok være ok. Kom jo inn på disken osv. Har prøvd å boote ubuntu både via minnepen og cd men uten hell, pcen bare rebooter seg selv hver gang ubuntu kommer opp. Samtidig får jeg omtrent aldri skjermbilde. Må bare skru alt av og på hundre ganger så kommer den plutselig. Har også prøvd å starte med bare en ram-brikke.

Noen med tips/råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Nå klarer jeg ikke starte noenting. Får skjermbilde 1/40 ganger. Men har kommet meg til et bilde hvor det står. Asus motherboard.

- Press del to enter bios setting.

Jeg trykker del, og kommer ingen vei...

Lenke til kommentar

Japp sjekket alt. Byttet inngang på SSD min, og nå kommer jeg til windows reperasjons verktøy. Hvor jeg enten kan starte vanlig eller reparere. Starter jeg vanlig kommer windows logoen opp så kommer BSOD reparerer jeg kommer jeg bare tilbake til samme vindu med de to valgene. Igjen og igjen. Virker som har endret seg noe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...