Tamriel Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Har en iPhone 4S som jeg prøver å overføre video til. Videoen har jeg som fil på en mappe på datamaskinen, men hvordan skal jeg overføre den til iPhone? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Jeg har ikke iPhone. Men jeg har forstått det sånn at iProdukter er ganske sære når det gjelder filformater. Bruker du iTunes til å overføre filmen til iPhone, bør konverteringen skje automatisk. Altså, jeg tror du må installere iTunes på datamaskinen din. Og, vær så snill å ikke bruke STORE bokstaver i emnetittelen. Det er dårlig forumetikette. Dessuten er spørsmålet feilpostet. Dette er ikke off-topic, men et support-spørsmål som kan plasseres i en relevant forumkategori. https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=219 Her, for eksempel. Endret 20. mai 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Lineplx Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Last ned VLC på app store (gratis) få opp itunes , gå inn på programmer dra den direkte over funker fjell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå