Gå til innhold

Skreddersydd skjorte, hvor?


Anbefalte innlegg

Det har lenge vært et problem for meg å finne noen skjorter som passer pga. at jeg har en ganske "kraftig" overkropp i forhold til resten av kroppen. Brede skuldere og forholdsvis store pupper. Jeg ender alltid opp med en skjorte som enten er alt for trang over brystet, men passer perfekt over resten av kroppen, eller en skjorte som passer over brystet, men som er for stor ellers på overkroppen. Jeg har allerede prøvd å kjøpe herreskjorter, men disse er også for små over brystet.

 

 

Derfor ser jeg på skreddersydde skjorter som min eneste mulighet, er det noen som vet om noen nettsider jeg kan få tak i dette, eller noen steder som selger dette og da evt. hva jeg må forvente å betale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tailorstore, hvis du er skeptisk til å handle fra utlandet. Moderntailor har godt utvalg av stoffer og er billig, men etter hva jeg har hørt er de ikke noe særlig gode på å kvalitetskontroll. Skjortene kan avvike fra målene du har oppgitt ganske mye, og skjorter med like mål kan ofte ende opp forskjellige. Men folka her har visst vært relativt fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...