huf Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Har lenge hørt om dette spillet, men har aldri prøv det. Så nå i dag så gjikk jeg inn på sidene og registrerte meg og er klar til å spille. Så må jeg jo lære meg det, så jeg gjikk inn på help-seksjonen og begynte å lese litt, men det var litt mye å bite over med en gang, så da lurer jeg på om noen vil forklare meg litt hva det egentlig går ut på og hva som er bra osv. Jeg har valgt å være Dwarves. Så, er det noen Kings Of Chaos eksperter her da? www.kingsofchaos.com Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 i korte trekk, det går ut på å spamme forum og irc-kanaler for å få folk til siden din. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 psilocybe traff spikeren på hodet ja. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Har hørt at mange hater det intenst, men har aldri fått helt vite hvorfor. Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Spam. IRC. Forum. Klarner det nå treblad? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Det er et ondt spill. Veldig, veldig ondt. Folk blir gale; spammer IRC og forum med sin link til sin side. De får poeng for hver person som kommer til siden. Masse eksempler her på forumet. I verste fall klarer de å lure oss inn på siden. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Spam. IRC. Forum. Klarner det nå treblad? Hehe, ja, begynner å klarne litt nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå