volvo240turbo Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 hei, jeg har det problemet at når jeg går inn på oppgavebehandling og på prosesser og høyreklikker på Bf3 for og angi affinitet, får jeg opp meldingen "ingen tilgang".. annywhuu nuuu? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Kan være en ide å kjøre Task Manager med administrator-rettigheter. Lenke til kommentar
volvo240turbo Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2012 still getting error. :'( Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Hva er bakgrunnen for at du skal gjøre dette egentlig? BF3 vil vel som standard utnytte flere kjerner (meget bra forøvrig). Jeg benytter ihvertfall alle mine fire. Det burde ikke være nødvendig å justere affinities for spillet (ved mindre poenget er at du IKKE skal bruke alle tilgjengelige kjerner evt..?) -Stigma Lenke til kommentar
volvo240turbo Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2012 når jeg bruker 6 kjerner lagger spillet, jeg disablet 2 for en stund siden og da sluttet det og lagge og spillet kjørte helt smooth, men nå har den tilbakestillt seg til 6 igjen og lagger.. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 http://www.robpol86.com/index.php/ImageCFG Lenke til kommentar
volvo240turbo Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2012 ... førsto ikje en shjiittt ':S Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Da vil jeg anbefale deg å forsøke å forstå hva imagecfg gjør. Imagecfg vil fikse problemet ditt om du klarer å bruke det riktig, men pass på å ta en backup før du roter med det. Lenke til kommentar
NEMOSaint Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 hei, jeg har det problemet at når jeg går inn på oppgavebehandling og på prosesser og høyreklikker på Bf3 for og angi affinitet, får jeg opp meldingen "ingen tilgang".. annywhuu nuuu? Har du forsøkt å velge "Show processes from all users"? Lenke til kommentar
volvo240turbo Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2012 okei, det med show processes from all users, funka men vet noen av dere hva det vil si at den ene prosessoren er navngitt med "prosessor 0" :s Lenke til kommentar
NEMOSaint Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 okei, det med show processes from all users, funka men vet noen av dere hva det vil si at den ene prosessoren er navngitt med "prosessor 0" :s Første sokkel i dataverdenen er alltid navngitt med 0. Så datamaskinen starter å navngi egne komponenter med 0. Dette gjelder også kjernene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå